  • 11. Data: 2006-07-11 10:50:37
    Temat: Re: KREDYT MIESZKANIOWY W ge MONEY BANK
    Od: p...@w...pl

    z...@p...onet.pl napisał(a):
    > GE z pewnoscie najtanmszym Bankiem nie jest. Miesci sie powiedzmy w pierwszej
    > piatce. Nie wiem co ma dla Ciebie najistotniejsze znaczenie.
    > Co do prowizji. Skoro decydujesz sie na pakiet PERSPEKTYWA, to takie sa
    > warunki. Jeslio chcesz miec nizsza prowizje to so inne pakiety, ale wowczas
    > oprocentowanie jest wyzsze. Tak wiec raczej nikle szanse na obnizenie prowizji.
    >
    > A jesli masz miesiac do wyplaty, to spiesz sie bo banki sa zapchane po dziurki
    > w nosie.
    >
    > --

    W takim razie jaki bank jest najlepszy według Ciebie??
    Bo PKo to dno totalne wg mnie, BPH udziela w walucie tylko do konca
    tygodnia i niestety zdolność mi nie wychodzi na tyle. Milenium to
    kolejna porażka, bo bym sie chyb akredytu nie doczekła.

    Monika

  • 12. Data: 2006-07-11 19:38:51
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Dlaczego ulga odsetkowa nie dotyczy? Co ma z tym wspólnego waluta kredytu?
    > Rozumiem rynek wtórny, wcześniej wykorzystana ulga - ale nie waluta.

    To w nowych kaczych doplatach do kredytów mieszkaniowych mialy byc tylko do
    kredytów w pln.

  • 13. Data: 2006-07-11 21:41:15
    Od: " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl>

    p...@w...pl napisał(a):

    > Witam,
    >
    > czy ktos skorzystal z kredytu mieszkaniowego w GE Money bank?

    Korzystam. Sam etap przydzielania kredytu, umowa, pierwsza wyplata zostala
    zalatwiona w miare szybko (2 tygodnie - ale to byl grudzien 2005).
    Rowniez spread mam zerowy, bo udalo sie wejsc w splaty po kursie srednim.

    Niestety jest duzo innych drobiazgow podczas obslugi kredytu, ktore wkurzaja
    na maksa:
    - przy splacie w kursie srednim nie mozna korzystac z polecenia zaplaty i
    musze pamietac o kazdej splacie sam, pomimo ze sami zachecali do PM
    - bank zawsze pobiera wg kursu z okreslonego dnia w umowie np. 30-go kazdego
    miesiaca. Jesli jest dzien wolny to trzeba pilnowac nastepny dzien roboczy,
    - nie ma podgladu harmonogramu przez internet. Wszystkie wyciagi przechodza
    poczta, listem zwyklym. Po wyplacie raty trzeba dzwonic i pytac sie o wysokosc
    raty w nastepnym cyklu rozliczeniowym, bo harmonogram przychodzi z
    opoznieniem. Szkoda kasy na te znaczki,
    - powiadomienia smsem sa o kant kuli rozbic. Owszem przychodza, ale tylko
    jesli jest niesplacone zadluzenie, a nie mozna otrzymac info o wysokosci raty,
    kursie etc.
    - harmonogram pomimo zapewnien konsultanta, ze bedzie zawieral prowizje od
    zmiany umowy, nie zawieral doliczonej prowizji, co skonczylo sie zadluzeniem
    splaty o 50 CHF. Reklamacja zostala uznana po odsluchaniu tasmy, ale niesmak
    pozostal,
    - odpowiedzi na reklamacje przychodza listem poleconym, pomimo zgody na
    wysylanie emaili i zlozenia reklamacji emailem,
    - nie ma zadnych informacji na temat kiedy zostanie wprowadzone PZ dla kursu
    sredniego, podglad przez internet etc. - bank chyba lubi odbierac telefony i
    drukowac setki stron papieru

    Ogolnie jest OK, ale jest miejsce do poprawy, aby obsluga doszla do
    europejskiego poziomu. Reczne splaty przez kolejnych x lat doprowadza mnie do
    szalu, jesli nie zmienie wczesniej banku.

  • 14. Data: 2006-07-12 09:27:11
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On 10 Jul 2006 23:52:45 -0700, p...@w...pl wrote:

    >(...) Ulga odsetkowa nie dotyczy, bo to kredyt w CHF.

    A to niby dlaczego??? Ulga odsetkowa nie zależy od waluty kredytu.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 15. Data: 2006-07-13 18:16:15
    Od: "jos" <b...@g...pl>

    > Korzystam. Sam etap przydzielania kredytu, umowa, pierwsza wyplata zostala
    > zalatwiona w miare szybko (2 tygodnie - ale to byl grudzien 2005).
    > Rowniez spread mam zerowy, bo udalo sie wejsc w splaty po kursie srednim.

    Robert napisz cos wiecej o tym kursie srednim, jak Ci sie to udalo zalatwic?
    Szczerze mowiac nie spotkalem sie z tym zeby mozna bylo splacac po srednim
    kursie. Poza tym mam tez kredyt w GE i ze wszystkim co napisales musze sie
    zgodzic. W sumie oprocentowanie z obnizona prowizja i ubezpieczneniem do
    czasu zakonczenia inwestycji i wpisem banku do KW bylo nie za wysyokie, lae
    podnioslo sie po pol roku , jak sie okazalo z powodu podniesiania stawek
    LIBOR dla CHF

    pozdr
    jos

  • 16. Data: 2006-07-13 21:38:06
    Od: "- Robert -" <r...@N...gazeta.pl>

    jos <b...@g...pl> napisał(a):

    > Robert napisz cos wiecej o tym kursie srednim, jak Ci sie to udalo zalatwic?

    Kredyt bralem za posrednictwem Expandera i mialem mozliwosc wyboru kursu
    wyplaty i kursu splat. Nie wiem czy ta oferta jest jeszcze dostepna w GE,
    natomiast mozliwosc wejscia w kurs sredni byla uzalezniona od kwoty
    zaciagnietego kredytu. Zdecydowalem sie podniesc transze kredytu, aby
    zaoszczedzic na spreadzie i natychmiast po miesiacu splacilem nadmiar :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Robert

  • 17. Data: 2006-07-17 13:38:26
    Od: "jos" <b...@g...pl>

> [...]
    > zaciagnietego kredytu. Zdecydowalem sie podniesc transze kredytu, aby
    > zaoszczedzic na spreadzie i natychmiast po miesiacu splacilem nadmiar :-)

    A probowales sie dowiedziec czy mozna splacac kredyt w CHF ta wlasnie waluta
    ? Mnie poinformowana ze jedyna metoda to splacac po ich kurisie i nie mozna
    robic przelewow w CHF, nie mozna tez negocjowac kursow przy np wczesniejszej
    placie kredytu np 30% lub 50% :( Myslalem co by na wolnym rynku kupic
    franki i przy takich kwotach wychodzi duza oszczednosc. Troche tego nie
    rozumiem skoro kredyt jest w CHF , ja wplacam w PLN a oni i tak
    przewalutowuja moje PLN na franki, to dlaczego nie moge placic w CHF. Jedyna
    przyczyna to ich zarobek na kursie, ale z formalnego punktu widzenia wydaje
    mi sie ze powinna byc taka mozlwiosc.

    pozdr
    jos