    From: "jos" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KREDYT MIESZKANIOWY W ge MONEY BANK
    Date: Mon, 17 Jul 2006 15:38:26 +0200

    > Kredyt bralem za posrednictwem Expandera i mialem mozliwosc wyboru kursu
    > wyplaty i kursu splat. Nie wiem czy ta oferta jest jeszcze dostepna w GE,
    > natomiast mozliwosc wejscia w kurs sredni byla uzalezniona od kwoty
    > zaciagnietego kredytu. Zdecydowalem sie podniesc transze kredytu, aby
    > zaoszczedzic na spreadzie i natychmiast po miesiacu splacilem nadmiar :-)

    A probowales sie dowiedziec czy mozna splacac kredyt w CHF ta wlasnie waluta
    ? Mnie poinformowana ze jedyna metoda to splacac po ich kurisie i nie mozna
    robic przelewow w CHF, nie mozna tez negocjowac kursow przy np wczesniejszej
    placie kredytu np 30% lub 50% :( Myslalem co by na wolnym rynku kupic
    franki i przy takich kwotach wychodzi duza oszczednosc. Troche tego nie
    rozumiem skoro kredyt jest w CHF , ja wplacam w PLN a oni i tak
    przewalutowuja moje PLN na franki, to dlaczego nie moge placic w CHF. Jedyna
    przyczyna to ich zarobek na kursie, ale z formalnego punktu widzenia wydaje
    mi sie ze powinna byc taka mozlwiosc.

    pozdr
    jos