  • 1. Data: 2002-07-05 11:29:25
    Temat: KONTO dla FUNDACJI i... NGO!
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Czy któryś z banków prowadzi darmowe rachunki dla fundacji ( tzn. nie
    > pobiera opłat za prowadzenie rachunku i innych prowizji ) , ewentualnie
    > prowadzi rachunek po jak najmniejszych kosztach ?

    Rozszerzam pytanie przedmówcy o NGO (czyli stowarzyszenia). Co polecacie (chyba
    preferowany marmurek, bo konieczne są papierowe pokwitowania etc.) ze względu
    na niskie prowizje (głównie miesięczny koszt prowadzenia rachunku i koszty
    przelewów)?
    Michał

  • 2. Data: 2002-07-05 11:35:44
    Temat: Odp: KONTO dla FUNDACJI i... NGO!
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
    ał:3...@n...onet.pl...

> [...]
    ędu
    > na niskie prowizje (głównie miesięczny koszt prowadzenia rachunku i koszty

    LG Petro Bank - _podobno_ jest godny polecenia.
    Tak słyszałem, ale warto to sprawdzić...
    Szczegółów nie znam.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 3. Data: 2002-07-05 15:13:05
    Temat: Re: KONTO dla FUNDACJI
    Od: "Wito" <w...@w...pl>

    polecam loty w przyszłości :-/

  • 4. Data: 2002-07-05 21:53:16
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Zapraszam do BWE - zawsze jakoś można ponegocjować - a na pewno nie będzie
    drożej niż po kosztach

  • 5. Data: 2002-07-06 08:18:34
    Temat: KONTO dla FUNDACJI
    Od: "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl>

  • 6. Data: 2002-07-06 12:23:21
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Zapraszam do BWE - zawsze jakoś można ponegocjować - a na pewno nie będzie
    > drożej niż po kosztach

    Co to jest BWE i gdzie ma siedzibę/siedziby?
    Michał