  • 1. Data: 2002-07-05 11:05:39
    Temat: Jak zarobilem 2,69PLN w niecale dwa tygodnie ;-)
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    25.06 dokonalem zakupow w inetowym sklepie w USA na kwote 30USD. Placilem
    e-karta mbanku. Wydawalo mi sie, ze wszystko jest OK. Z konta pobrana
    zostala kwota 122.2PLN (owczesna rownowartosc 30USD)

    W dniu dzisiejszym na moim rachunku pojawila sie ciekawa operacja : POS
    ZWROT TOWARU , a konto zasilila kwota 124,89PLN (obecna rownowartosc 30USD)

    Teraz nie wiem czy mam plakac z powodu tego, ze e-karta znowu dala d**** i
    nie otrzymam zamowienia , czy tez cieszyc sie z zarobku 2.69PLN ;-) ...
    szkoda, ze operacji nie dokonalem w euro ;-)

    BTW Czemu tak sie stalo?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-07-05 12:28:27
    Temat: Re: Jak zarobilem 2,69PLN w niecale dwa tygodnie ;-)
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Alez Batonie! Gdyby eKarta dala d**** to nie zostalbys obciazony.

    > BTW Czemu tak sie stalo?

    Prawdopodobnie z jakiegos powodu Twoj sprzedawca postanowil nie wysylac do
    Ciebie zamowionego towaru.

  • 3. Data: 2002-07-05 12:36:10
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > Alez Batonie! Gdyby eKarta dala d**** to nie zostalbys obciazony.

    > Prawdopodobnie z jakiegos powodu Twoj sprzedawca postanowil nie wysylac do
    > Ciebie zamowionego towaru.

    Chyba nie do konca. Faktycznie transakcje przeprowadzilem okolo 20.06 i tego
    samego dnia kwota zostala zablokowana na koncie. 25.06 kwota zostala pobrana
    (dokonanie transakcji) i AFAIK to w USA pobieraja kase w momencie wysylki
    towaru. Wiec nie rozumiem.... Sprzedawca "wzial kase", poczekal dwa
    tygodnie, a potem oddal? To troche bez sensu... To w takim razie jesli od
    transakcji do wyslania mineloby 2 tygodnie + 2 tygodnie czas podrozy
    przesylki daloby 4 tygodnie? To szybciej dojdzie statkiem, a to miala byc
    przesylka lotnicza (12USD)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2002-07-05 13:11:09
    Temat: BTW - jaki to sklep?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >transakcji do wyslania mineloby 2 tygodnie + 2 tygodnie czas podrozy
    >przesylki daloby 4 tygodnie? To szybciej dojdzie statkiem, a to miala byc

    jaki to sklep? Pytam, bo jak przeglądam te oferty w USA to zawsze wysyłaja
    tylko do Stanów, ewentualnie Kanady. Kiedyś kupowałem kosmetyki tak, że
    zapłaciłem kartą z Polski, a oni wysłali mojemu koledze w NY. Dopiero on mi
    odesłał do W-wy.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-07-06 17:53:24