  • 1. Data: 2002-07-05 09:59:22
    Temat: baza e-mail firm i przedsiebiotstw(ponad 25000 adrsów mail)
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Proponujemy Panstwu najwieksza baze mailowa polskich firm i przedsiebiorstw,
    ktora zawiera ponad 25000 adresow e-mail za jedyne 199,- pln/netto.
    E-mailowa masowa wysylka ofert - jest jedna z najtanszych, najskuteczniejszych
    i natychmiast dzialajacych form reklamy, pomagajaca nawiazac cenne kontakty
    handlowe. (baza zawiera modul do rozsylania mailingu)

    wystawiamy faktury VAT

    Wiecej informacji: k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-07-05 10:03:41
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Nie mam nic przeciwko okazjonalnemu, kulturalnemu (ozaczonemu w nagłówku)
    spamowi, choćby luźno związanemu z temetyką grupy, ale Ty chyba przeginasz.
    Będziesz wysyłał to co 2 dni?

    Jacek

  • 3. Data: 2002-07-05 10:14:26
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Nie mam nic przeciwko okazjonalnemu, kulturalnemu (ozaczonemu w nagłówku)
    > spamowi, choćby luĄno zwi?zanemu z temetyk? grupy, ale Ty chyba
    przeginasz.
    > Będziesz wysyłał to co 2 dni?

    Ludzie sa niereformowalni ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-07-05 10:19:30
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...
    > Nie mam nic przeciwko okazjonalnemu, kulturalnemu (ozaczonemu w nagłówku)
    > spamowi, choćby luźno związanemu z temetyką grupy, ale Ty chyba przeginasz.
    > Będziesz wysyłał to co 2 dni?

    A może odpiszmy wszyscy grzecznie: "Dziękuję, ale nie skorzystam." 8-)
    W obliczu faktu, że konto abuse@ na onecie jest przepełnione 8-) (vide:
    pl.news.mordplik, post "a...@p...onet.pl???" z dziś, 11:47)...

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 5. Data: 2002-07-05 10:22:20
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Ludzie sa niereformowalni ;-)

    I co ciekawe (wg. google) wysyła to tylko na pl.biznes.banki. Może myśli, że
    siedzą tu sami grubi faceci z cygarami w zębach, którzy tylko czekają, zeby na
    coś wydać grubą kasę.

    Jacek

  • 6. Data: 2002-07-05 10:40:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > pl.news.mordplik, post "a...@p...onet.pl???" z dziś, 11:47)...

    no popatrz ;)))

    Wyslal tez na pl.biznes

  • 7. Data: 2002-07-05 11:04:59
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > no popatrz ;)))
    >
    > Wyslal tez na pl.biznes

    I na pl.comp.bazy-danych.... No tak... w końcu ma bazę....

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 8. Data: 2002-07-05 12:31:45
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@a...com (AMRA) wrote in <ag3t3i$ak6$1@news.onet.pl>:

    /ciach.../

    >no popatrz ;)))
    >
    >Wyslal tez na pl.biznes

    Gdzie toczy sie analogiczna dyskusja !

    W.

  • 9. Data: 2002-07-05 13:12:15
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> wrote in message
    > I na pl.comp.bazy-danych....

    Chyba mi się coś pop...rzestawiało... Nie ma tam tego.

  • 10. Data: 2002-07-05 14:25:32
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On 5 Jul 2002 11:59:22 +0200, <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Wiecej informacji: k...@p...onet.pl

    Skończ spamować !!!

    Jeśli chcesz to mogę zapewnić ci "mailing"
    (subskrypcję) na podane prze Ciebie konta.

    Jak się ma do tego regulamin konta z którego korzystasz ?

    BAH