  • 1. Data: 2002-07-05 10:35:09
    Temat: konto walutowe
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    poza tym co już napisałem visa ma lepsze przeliczniki od europay

  • 2. Data: 2002-07-05 10:37:12
    Temat: Re: konto walutowe
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ag3sm1$9jn$1@news.onet.pl...
    > poza tym co już napisałem visa ma lepsze przeliczniki od europay

    Pytanie bylo:

    "W jakim banku mozna korzystac z konta walutowego bez oplat?"

    Co ma VISA do wiatraka? ;-P wiem ze jestes jej fanem no ale bez przesady ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-07-05 10:40:14
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ag3sm1$9jn$1@news.onet.pl...
    > >
    > Pytanie bylo:
    >
    > "W jakim banku mozna korzystac z konta walutowego bez oplat?"

    PEKAO (za karte dodatkowo się płaci); BZ WBK (czy jakiś taki?)

    > Co ma VISA do wiatraka? ;-P wiem ze jestes jej fanem no ale bez przesady
    ;-)

    bo wisa dokonuje pierwszego przeliczenia np. GBP-USD (gdy używasz karte)

  • 4. Data: 2002-07-05 10:43:16
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ag3svh$a8m$1@news.onet.pl...

    > bo wisa dokonuje pierwszego przeliczenia np. GBP-USD (gdy używasz karte)

    Chodzi o konto walutowe bez oplat a nie o karte do konta walutowego...

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-07-05 10:44:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 05, 2002 at 12:44:47PM +0200, andrew zacharewicz wrote:

    > a jaki sens konta bez karty?

    A co to ciebie obchodzi? Moze chce tam tylko wplacac walute? Albo
    zbiera konta walutowe bez karty?

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-07-05 10:44:47
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2002-07-05 10:46:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a jaki sens konta bez karty?

    Walutowego?? Normalny. Trzymasz walute jak ci sie przyda i ja wyjmujesz.

  • 8. Data: 2002-07-05 10:46:49
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ag3t82$b00$1@news.onet.pl...

    > a jaki sens konta bez karty?

    Wyplacisz nia $ z bankomatu w Polsce? Ja mam w Multibanku i nie potrzebuje
    do walutowego karty.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-07-05 10:47:45
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > A co to ciebie obchodzi? Moze chce tam tylko wplacac walute? Albo
    > zbiera konta walutowe bez karty?

    :)))))

  • 10. Data: 2002-07-05 10:48:36
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > karte)

    > Wyplacisz nia $ z bankomatu w Polsce? Ja mam w Multibanku i nie potrzebuje
    > do walutowego karty.

    a dlamnie konto bez karty to jak kufel bez piwa