  • 1. Data: 2002-07-05 10:17:31
    Temat: Karta na wakacje
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Czy jest jakis bank w Polsce oferujacy, najkorzystniejsza z punktu widzenia
    klienta podrozujacego po Europie, karte platnicza - tzn. taka karte, ktora
    rozliczana w Euro obciazalaby rachunek w Euro. Innymi slowy karta
    Mastercard/Maestro do rachunku walutowego prowadzonego w Euro ? Czy jednak
    wszedzie trzeba tracic na przewalutowaniach zakupow...? A moze jakis bank
    przygotowuje taka opcje, mysle ze na wakacjach (i nie tylko) - podczas
    kazdego wyjazdu do strefy Euro, taka karta cieszylaby sie najwiekszym
    wzieciem.

    D.

  • 2. Data: 2002-07-05 10:20:50
    Temat: Re: Karta na wakacje
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > przygotowuje taka opcje, mysle ze na wakacjach (i nie tylko) - podczas
    > kazdego wyjazdu do strefy Euro, taka karta cieszylaby sie najwiekszym

    za tego punktu najbardziej cieszy mnie VISA i rachunek w USD

  • 3. Data: 2002-07-05 10:21:42
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ag3rr6$7jo$1@news.onet.pl...

    > za tego punktu najbardziej cieszy mnie VISA i rachunek w USD

    wtedy tracisz na przeliczeniu USD-Euro... Taki wariant jest dobry w strefie
    dolarowej ale nie w Europie...

    D.

  • 4. Data: 2002-07-05 10:23:17
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > wtedy tracisz na przeliczeniu USD-Euro... Taki wariant jest dobry w
    strefie
    > dolarowej ale nie w Europie...

    a anglii też jest dobry

  • 5. Data: 2002-07-05 10:24:13
    Temat: Odp: Karta na wakacje
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik andrew zacharewicz <n...@p...onet.pl>
    w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ag3rr6$7jo$...@n...onet.pl...

    > za tego punktu najbardziej cieszy mnie VISA i rachunek w USD

    Ale pytanie było o Euro i karty rozliczane w Euro...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

    PS
    Nie jestem pewien ale _chyba_ coś takiego oferuje BZWBK.

  • 6. Data: 2002-07-05 10:26:34
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > a anglii też jest dobry

    A dlaczego?

    Jacek

  • 7. Data: 2002-07-05 10:26:56
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ag3rvo$80l$1@news.onet.pl...

    > strefie
    >
    > a anglii też jest dobry

    moze i tak. Ale na wakacje wole jechac w cieplejsze strony (i tansze) niz do
    Anglii. A tam sie placi w Euro...

    D.

  • 8. Data: 2002-07-05 10:29:22
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > Ale pytanie było o Euro i karty rozliczane w Euro...
    >
    > Pozdrawiam!
    > Prof_Ex
    >
    > PS
    > Nie jestem pewien ale _chyba_ coś takiego oferuje BZWBK.

    i nie tylko

  • 9. Data: 2002-07-05 10:29:47
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przygotowuje taka opcje, mysle ze na wakacjach (i nie tylko) - podczas
    > kazdego wyjazdu do strefy Euro, taka karta cieszylaby sie najwiekszym

    Wg ostatnich rankingow Rzepy taka karta jest Citkowe Maestro

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-07-05 10:30:16
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > moze i tak. Ale na wakacje wole jechac w cieplejsze strony (i tansze) niz
    do
    > Anglii. A tam sie placi w Euro...

    to trzeba było od razu napisać że chodzi o "strefe euro" a nie jurop