  • 1. Data: 2002-07-05 11:29:43
    Temat: Płatność karta Visa przez Internet.
    Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl>

    Czy ktos robił zakupy i placil karta na stronie http://www.ebay.com?
    Na ile to jest bezpieczne? Czy warto kombinowac z metodami typu :
    zastrzezenie karty po transakcji, pozostawienie na koncie tylko kwoty
    zaplaty itp itd .

    z gory dzieki za pomoc
    ciuSMa

  • 2. Data: 2002-07-05 12:08:20
    Temat: Re: Płatność karta Visa przez Internet.
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > Na ile to jest bezpieczne?

    tak

    >Czy warto kombinowac z metodami typu :
    > zastrzezenie karty po transakcji, pozostawienie na koncie tylko kwoty
    > zaplaty itp itd .

    nie

  • 3. Data: 2002-07-05 12:10:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 05, 2002 at 02:08:20PM +0200, andrew zacharewicz wrote:

    > nie

    Fakt, jak masz pakaosa to nie musisz. Tam jest tak bezpiecznie ze
    ... az nie wiem co dodac.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-07-05 12:18:34
    Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > ... az nie wiem co dodac.

    A ja nie wiem jak to rozumiec.
    Czy mozna prosic o cos wiecej ?

    ciuSma

  • 5. Data: 2002-07-05 12:20:51
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 05, 2002 at 02:18:34PM +0200, ciuSma wrote:

    > Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > A ja nie wiem jak to rozumiec.
    > Czy mozna prosic o cos wiecej ?

    N/t banku pekaosa? Koniecznie trzeba?

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-07-05 12:33:45
    Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > N/t banku pekaosa? Koniecznie trzeba?

    Raczej na temat za i przeciw wykonania takiej operacji :))))

    ciuSma

  • 7. Data: 2002-07-05 12:42:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 05, 2002 at 02:33:45PM +0200, ciuSma wrote:

    > Raczej na temat za i przeciw wykonania takiej operacji :))))

    Zaloz sobie konto w kilku bankach, w tym w pekaosa to zrozumiesz.

    Przez konto nie rozumiem wcale rachunkow w betonowych pkobpsa.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-07-05 13:06:35
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    > Fakt, jak masz pakaosa to nie musisz. Tam jest tak bezpiecznie ze
    > ... az nie wiem co dodac.

    Posluguje sie karta visa równiez przy platnosciach internetowych i nie
    mialem zadnych klopotów.
    Miales klopoty, czy nie lubisz tego banku z definicji?
    kk

  • 9. Data: 2002-07-05 13:32:35
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 05, 2002 at 03:06:35PM +0200, KK wrote:

    > Posluguje sie karta visa równiez przy platnosciach internetowych i nie
    > mialem zadnych klopotów.

    To sie chwali niezaleznie w jakib banku masz karte.

    > Miales klopoty, czy nie lubisz tego banku z definicji?

    Ja nie, znajomi.

    Poza tym nie musze zlamac nogi zeby wiedziec ze to boli.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-07-05 16:11:55
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > Raczej na temat za i przeciw wykonania takiej operacji :))))

    IMHO chodziło o to że wirtualna PKOSA jest kartą sprzeżoną z kontem.
    a płacenie taka kartą w róznych (czasem dziwnych) miejscach jest nie najlepszym
    rozwiązaniem.

    Ja robie tak:
    W sklepach które mają autoryzację przez centra (wiekszośc sklepów w polsce) to
    płacę czym podleci.
    Do płatności gdzie sklep przechowuje moje dane o karcie (potencjalna mozliwość
    nadużyć czy kradzieży numerów) to płacę jakąś wirtualną - ale taką naprawdę
    wirtualną. TZN taka która ma środków na pokrycie tej transakcji (ja akurat
    używam e-karty mBanku, ale może to być cokolwiek sprzezone z wydzielonym
    subkontem)

    Udanych zakupów