  • 1. Data: 2002-06-13 16:00:09
    Temat: KOŃCZY SIĘ KASA W SKARBCU!!!
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    to w zasadzie nie powinno tak sie zrobic , ale ..........
    nie ma to jak rzetelny bank
    :))

  • 2. Data: 2002-06-13 19:41:14
    Temat: Re: KOŃCZY SIĘ KASA W SKARBCU!!!
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Co chcesz przez to udowodnić?
    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 3. Data: 2002-06-13 19:43:32
    Od: c...@i...pl

    On Thu, 13 Jun 2002 18:00:09 +0200, "sqrczak" <j...@w...pl> wrote:

    >to w zasadzie nie powinno tak sie zrobic , ale ..........
    >nie ma to jak rzetelny bank

    Nie ma to jak rzetelny pracownik banku.

  • 4. Data: 2002-06-13 19:50:40
    Od: "Van GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > to w zasadzie nie powinno tak sie zrobic , ale ..........

    Jesli jestes pracownikiem banku to zlamales tajemnice bankowa jesli
    natomiast dostales ten mail przypadkowo i go tutaj publikujesz to zal mi
    ciebie.

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 5. Data: 2002-06-13 22:47:20
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sqrczak" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > to w zasadzie nie powinno tak sie zrobic , ale ..........
    > nie ma to jak rzetelny bank

    Nie ma to jak nadgorliwy idiota:-(
    Po co rozpowszechniasz poufne informacje ?????

  • 6. Data: 2002-06-14 06:03:32
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > Nie ma to jak nadgorliwy idiota:-(
    > Po co rozpowszechniasz poufne informacje ?????

    bo ktos mnei o to prosil ?
    bo mam taki kaprys ?
    bo tak lubie ?
    bo mnie to kreci ?
    bo gdybym trzymal kase w tej instytucji to chcialbym aby taka informacja do
    mnie dotarla ?

    sqrczak

  • 7. Data: 2002-06-14 06:51:32
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Jak byś palancie miał choć tyle inteligencji co pół dżdżownicy to byś rozumiał,
    że koniecc gotówki w skarbcu oznacza koniec tzw. znaków pieniężnych a nie brak
    kasy w banku. Powodem mogą być zwiększone wypłaty a prostym działaniem jest
    zamówienie nowej gotówki w NBP (tam napewno nie zabraknie bo zawsze sobie moga
    dodrukować). Ponaglenie oddziałów do składania zapotrzebowń jest normalną
    procedurą bo dostawa gotówki tak jak dostawa każdego towary odbywa się w realu
    i trochę trwa.
    Bez pozdrowień

  • 8. Data: 2002-06-14 06:57:20
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    a może ktoś rozszyfruje te kody ?

  • 9. Data: 2002-06-14 08:03:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > to w zasadzie nie powinno tak sie zrobic , ale ..........
    > nie ma to jak rzetelny bank
    > :))

    Stawiam na Millennium

  • 10. Data: 2002-06-14 08:14:08
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

> [...]
    > procedurą bo dostawa gotówki tak jak dostawa każdego towary odbywa się w

    jak bym to bym
    nie interesuje mnie to ???
    bycie palantem w takich oczach jak tfoje to dla mnie zaszcyt