    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK z pakietem asistance ?
    Date: Wed, 13 Feb 2019 10:28:38 +0100

    > Niewiele - iść zamknąć, chwilę odczekać i wyrabiać następną.
    Dla mnie to za wiele, chyba, że byłby jakiś istotny inny powód.

    > Bo zależy na co się patrzy i czego się chce - stabilnego instrumentu płatniczego
    czy nagród dodatkowych.
    Ja chcę stabilnego i bezpłatnego, a jak przy okazji jakaś nagroda to już
    trudno - przygarnę :).
    Aktualnie mam tylko KD i KK w Citi bo inne (mBank, T-mobile) się nagle
    porobiły płatne lub wymagające jakiegoś wyrabiania limitów.
    Mam chyba jeszcze T-mobile Euro, ale samej karty kilka lat nie widziałem
    a do T-mobila się chyba ze 2 lata nie logowałem i co jakiś czas ślą mi
    maile, że dowód nieaktualny.

    > Ew. akurat w danym roku planuje się wczasy za granicą - wtedy nawet na rok dodane
    bezpłatne ubezpieczenie podróżne i priority pass dokładnie trafiją w cel.

    Racja. Muszę to sobie wbić do głowy (i poszukać co to jest "priority pass").

    > Wielkiego wyboru nie ma:
    > - citi simplicity - co ciekawe, limity do 100k,
    > - santander - z ew. ubezpieczeniem podróżnym,
    > - milek gold lub platyna (wymagania na platynę to jedynie min. 20k limitu, a
    ubezpieczenie trochę lepsze) - ubezpieczenia assistance i podróżne, bezpłatne przy 5
    transakcjach/mc (do końca lutego promo dająca na rok bezpłatność za 1 transakcję/mc),

    5 transakcji - mogę mieć z tym problem (jedna to OK).
    Jak założyłem konto w Citi (z premią 50PLN co miesiąc przez 12 miesięcy
    za wydanie 1000) to już w pierwszym miesiącu się zorientowałem, że to
    będzie wieeeeelki kłopot. Ale wymyśliłem, że może jak konto uwspólnię to
    żona załatwi ten limit. Wymagało tylko potwierdzenia od banku, że mimo,
    że ja skorzystałem z promocji to limit może wyrabiać kto inny. Chyba 3
    tygodnie myśleli, ale napisali, że może i tak zrobiłem.
    P.G.