  • 1. Data: 2008-02-16 21:12:06
    Temat: KK wyplata gotowki odsetki
    Od: "max" <b...@a...pl>

    Witam KK eurobank wyplata gotowki z bankomatu w sobote
    data operacji , natomiast data ksiegowania poniedzialek
    w niedziele robie przelew z innego banku do
    eurobanku przelew dolatuje w poniedzialek

    Patrze sobie na wyciag KK i nie ma tam nic o odsetkach
    za sobote i niedziele no bo chyba byc powinny ?

    dodatkowo za wyplate w sobote kasy pobralo oplate 1zl za
    wyplate z bankomatu ale data transakcji i ksiegowania
    jest poniedzialek i ta zlotowke splacilem dopiero we wtorek
    tez nie ma oplaty % za to

    Jak na waszych kartach eurobanku wygladaja wyplaty kasy
    na podgladzie online ?

  • 2. Data: 2008-02-16 22:58:21
    Temat: Re: KK wyplata gotowki odsetki
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Witam KK eurobank wyplata gotowki z bankomatu w sobote
    > data operacji , natomiast data ksiegowania poniedzialek w niedziele robie
    > przelew z innego banku do
    > eurobanku przelew dolatuje w poniedzialek

    No a co w tym dziwnego?

    > dodatkowo za wyplate w sobote kasy pobralo oplate 1zl za wyplate z
    > bankomatu ale data transakcji i ksiegowania
    > jest poniedzialek i ta zlotowke splacilem dopiero we wtorek
    > tez nie ma oplaty % za to

    Powyżej napisałeś, że data operacji to sobota. Do czego zmierzasz? Zresztą
    kogo stać na wypłacanie KK z bankomatu?

    /*-+

  • 3. Data: 2008-02-16 23:53:14
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > Powyżej napisałeś, że data operacji to sobota. Do czego zmierzasz? Zresztą
    > kogo stać na wypłacanie KK z bankomatu?

    kase mialem w sobote i niedziele oddalem w poniedzialek 0 odsetek
    za dwa dni to norma?
    KK wyplata z kazdego bankomatu w PL to 1zl + odsetki ale jak widze
    za dwa dni nic nie naliczyli a nawet gdyby to i tak bardzo tanio

  • 4. Data: 2008-02-16 23:59:29
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

> [...]
    > KK wyplata z kazdego bankomatu w PL to 1zl + odsetki ale jak widze
    > za dwa dni nic nie naliczyli a nawet gdyby to i tak bardzo tanio

    Pozostaje się cieszyć!

    /*-+

  • 5. Data: 2008-02-17 00:07:08
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > Pozostaje się cieszyć!

    Chcialem sie dowiedziec czy to wina tego ze kase mialem
    sobote niedziele a ksiegowane bylo dopiero w poniedzialek
    i wtedy tez dostali splate na konto karty
    czy moze gdzies to jednak wliczyli a na podgladnie tego nie ma
    dlatego pytalem czy ktos wyplacal gotowke KK eurobanku
    i jak to wygladalo u niego

  • 6. Data: 2008-02-17 00:09:13
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "max" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > KK wyplata z kazdego bankomatu w PL to 1zl + odsetki ale jak widze
    > za dwa dni nic nie naliczyli a nawet gdyby to i tak bardzo tanio

    Tego rodzaju zjawisko wystąpi dla wszystkich kart, dla których w regulaminie
    jest zapisane, że liczy się data rozliczenia transakcji przez bank, a nie
    data jej wykonania (szczególnie wdzięczne do wykorzystania są tutaj
    wszelkiego rodzaju długie weekendy). Do niedawna analogiczny mechanizm
    działał w przypadku kart Raiffeisen, ale poprawili to około pół roku temu.
    Wcześniej wykorzystywałem także ten mechanizm w Nordei, ale nie zaglądałem
    do ich regulaminów czy tam by to jeszcze zadziałało.

    Rzeczywiście w przypadku Eurobanku cena wypłaty z bankomatu jest
    "niepobijalna", poza szczególnymi przypadkami typu promocja Raiffeisen "0 zł
    za wypłatę z bankomatu".

    marekz

  • 7. Data: 2008-02-17 10:21:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dnia 16-02-2008 o 23:58:21 *piotr'ek* <p...@g...pl> napisał(a):

    > Powyżej napisałeś, że data operacji to sobota. Do czego zmierzasz?
    > Zresztą kogo stać na wypłacanie KK z bankomatu?

    Eurobank ma specyficzne KK - 1 zl oplaty za wyplaty we wszystkich
    bankomatach w Polsce.
    Przy szybkiej splacie - jak widac na zalaczonym rysunku.

  • 8. Data: 2008-02-17 11:24:35
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Patrze sobie na wyciag KK i nie ma tam nic o odsetkach
    > za sobote i niedziele no bo chyba byc powinny ?

    A nie jest przypadkiem tak, że odsetki za te kilka dni będą naliczone dopiero po
    wygenerowaniu zestawienia miesięcznego?

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 9. Data: 2008-02-17 11:46:12
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > A nie jest przypadkiem tak, że odsetki za te kilka dni będą naliczone
    > dopiero po
    > wygenerowaniu zestawienia miesięcznego?

    no wlasnie taki wyciag przegladam i nic tam nie ma

  • 10. Data: 2008-02-17 21:55:43
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik MarekZ napisał:

    > Rzeczywiście w przypadku Eurobanku cena wypłaty z bankomatu jest
    > "niepobijalna", poza szczególnymi przypadkami typu promocja Raiffeisen
    > "0 zł za wypłatę z bankomatu".

    Przecież Getin ma zero w stałej ofercie. No ale tam są wyższe koszty
    użytkowania (4,50/mies Silver i 9/mies Gold) a oprocentowanie jest
    wyśrubowane tak jak ustawa antylichwiarska pozwala (25% Silver i 24%
    Gold) :-P

    Przemek