  • 1. Data: 2008-02-17 10:29:51
    Temat: Przenoszenie KK - brak zapytania o dochody
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jaki bank przy przenosinach KK nie pyta o dochody ? ZTCW na 100% jest to
    Millenium i nie ma tam znaczenia wysokosc limitu (przynajmniej do limitu
    ok. 30k PLN, czy wiecej to nie wiem). Z innych niestety nie znam zadnych.

    W wielu bankach oczywiscie mozna podac cokolwiek, bo i tak tego nikt nie
    sprawdza ale nie o to chodzi aby skladac falszywe oswiadczenia.

    Chodzi o raczej wieksze limity ok. 20k i wiecej PLN na karte.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-02-17 11:04:45
    Temat: Re: Przenoszenie KK - brak zapytania o dochody
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]
    > ok. 30k PLN, czy wiecej to nie wiem). Z innych niestety nie znam zadnych.

    Ty powaznie piszesz o 30k? Bo ja się natknąłem na barierę 25k i nie udało mi
    się jej przekroczyć do tej pory.

    Z moich doświadczeń we *wszystkich* innych bankach trzeba deklarować
    dochody. Millennium jest jedyne, gdzie nie trzeba.

    marekz

  • 3. Data: 2008-02-17 14:56:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Ty powaznie piszesz o 30k? Bo ja się natknąłem na barierę 25k i nie
    > udało mi się jej przekroczyć do tej pory.

    A czemu nie ? W Millenium Goldy wydaja jak leci, a tam chyba 30k mozna
    miec limitu.

    > Z moich doświadczeń we *wszystkich* innych bankach trzeba deklarować
    > dochody. Millennium jest jedyne, gdzie nie trzeba.

    A to szkoda.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-02-17 17:12:34
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > A czemu nie ? W Millenium Goldy wydaja jak leci, a tam chyba 30k mozna
    > miec limitu.

    Wielokrotnie powiedziano mi, że w procedurze przenoszenia KK, maksymalny
    limit to 25k.

    marekz