  • Data: 2003-06-02 16:03:22
    Temat: Re: KK w mBanku - jakie &@!!@#* wymagania???!!!!
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal Frackowiak napisał:

    > eee... znowu przepraszam. a tyle lat zylem w nieswiadomosci....
    > swoja droga cos takiego by mi w zupelnosci wystarczylo - chodzi mi glownie o
    > "wypuklosc", nie koniecznie o kredyt.
    > ale tu mBank raczej lezy....

    http://www.multibank.pl/ ?

    Jeśli chodzi Ci tylko o wypukłość, to za 30zł/rok Multibank oferuje
    wypukłą debetową Visę Classic. A skoro byłeś zainteresowany mBankiem, to
    MultiBankiem też chyba jesteś ;-)

    --
    Marek Madej, m...@w...interia.i-to.pl
    "Only wimps use tape backup: _real_ men just upload their important