  • Data: 2003-06-02 17:44:37
    Temat: Re: KK w mBanku - jakie &@!!@#* wymagania???!!!!
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wilczek wrote:

    > Ojj... do tego ubezpieczenie do karty - 2 zl/mc (w VW za darmo lub "w cenie
    > rachunku" - jak kto woli :-)). CZyli robi sie 90 + 2*12 = 114 pln :->
    >
    > Wystarcza teraz dwie wyplaty z obcych bankomatow i mamy remis (a dokladniej
    > 1 zl przewage VW :-)))))))

    Jedna wyplata z bankomatu < 400zł i 50 gr na plus dla Multi ;-) A na
    powaznie, jestes zadowolony z Multi? Chce zrezygnowac z BZWBK i tak
    myslalem o MB ale pierwsze spotkanie z panienka w MB bylo dosyc srednie,
    tzn myslalem, ze bedzie mnie tu namawiac do konta (Ja) a gdybym z niej
    nie wyciskal informacji to nic bym sie dowiedzial ...

    Zbyszek