  • Data: 2003-06-03 09:01:05
    Temat: Re: KK w mBanku - jakie &@!!@#* wymagania???!!!!
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    :-)

    > Jedna wyplata z bankomatu < 400zł i 50 gr na plus dla Multi ;-) A na
    > powaznie, jestes zadowolony z Multi? Chce zrezygnowac z BZWBK i tak
    > myslalem o MB ale pierwsze spotkanie z panienka w MB bylo dosyc srednie,
    > tzn myslalem, ze bedzie mnie tu namawiac do konta (Ja) a gdybym z niej
    > nie wyciskal informacji to nic bym sie dowiedzial ...

    Ogolnie chyba jestem zadowolony :-)
    Uzywam bardzo wielu bankow stad trudno mi wypowiadac o kazdym aspekcie
    Multi :-) Co uwazam, za duzy plus:

    + tania VC
    + bezproblemowe i bezplatne wyplacanie duzych sum
    + wygodny, taki jak w mbanku serwis transakcyjny
    + bezplatne przelewy via net
    + niska oplata za prowadzenie
    + mila, acz nie zawsze kompetentna, obsluga

    + ostatnio pojawila sie mozliwosc KK pod lokate, chyba sobie wezme,
    na wakacje sie przyda

    Glownie uzywam Multi do dwoch pierwszych czynnosci. Choc rownie dobrze
    do wyplacania kasy moge uzywac INGBSK ktore mam pod nosem albo KB,
    ktore mam pod uczelnia. Do przelewow na codzien uzywam mBanku (idealny
    zwlaszcza do Allegro) a place roznymi kartami zaleznie od nastroju ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl