  • 1. Data: 2007-01-22 16:17:44
    Temat: KK w Inteligo ?
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

    Witam

    Dojrzewam powoli do korzystania z KK
    Glownie z uwagi na rozmaite problemy z debetowa, wieksza pewnosc
    korzystania z KK, darmowy kredyt (gdzieniegdzie) i reszte zalet o
    ktorych chbya nie musze tu pisac?

    Z inteligo korzystam juz pare lat i generalnie mi ich oferta odpowiada.
    Zajrzalem natomiast do oferty KK, i jestem niemile zaskoczony niezyciowa
    oferta, z money.pl cytuje

    # minimalne dochody już od 850 PLN netto
    # kredyt do 52 dni
    # oprocentowanie już od 19,90%

    jakies dziwne oplaty itd. (no chyba ze zle doczytalem, to mnie
    sprostujcie, ew. jak ktos tego uzywa i sobie chwali, to poprosze o info)

    Generalnie wiec zastanawiam sie nad oferta jakiegos innego banku,
    wolalbym nie zmieniac banku, bo inteligo mi pasuje z uwagi na niskie
    koszty, dobry serwis internetowy, niemniej ostatnio sie na rynku wiele
    pozmienialo, nadchodza rzady krzywoustego w PKO BP, wiec zmiane rowniez
    biore pod uwage ;)

    Aha, nie mam zadnego debetu na koncie, nie chce i nie potrzebuje ;)
    Chodzi mi tylko i wylacznie o KK.
    Mozecie mi cos doradzic na tym polu ?

    Marcin Swietochowski

  • 2. Data: 2007-01-23 07:57:23
    Temat: Re: KK w Inteligo ?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Marcin Swietochowski porozsypywal nastepujace haczki:
    > jakies dziwne oplaty itd. (no chyba ze zle doczytalem, to mnie
    > sprostujcie, ew. jak ktos tego uzywa i sobie chwali, to poprosze o info)
    Nie chce mi sie wchodzic na strone inteligo ale jakie dziwne oplaty?
    > Generalnie wiec zastanawiam sie nad oferta jakiegos innego banku,
    > wolalbym nie zmieniac banku
    Nie musisz zmieniac banku. Mozesz miec KK w innym banku, nie zakladajac
    tam konta. Wiekszosc bankow ma promocje i oferuja darmowe karty (bez
    oplat za wydanie). Niektore karty pozwalaja na otrzymywanie jakis
    upustow podczas zakupow, niektore to co-brandy z operatorami
    komorkowymi/wydawcami gazet/stacjami benzynowymi itp (dodatkowe znizki,
    upusty, zbieranie punktow w programie partnerskim)
    Nic, tylko wybierac:)
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-23 08:30:11
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin Swietochowski wrote:

    > Aha, nie mam zadnego debetu na koncie, nie chce i nie potrzebuje ;)
    > Chodzi mi tylko i wylacznie o KK.
    > Mozecie mi cos doradzic na tym polu ?

    Witam
    Ja ostatnio szukałem KK i wybrałem Citibank visa silver-BP (zresztą
    poczytaj archiwum grupy). Co daje ta karta to sprawdź na ich stronie.
    Papierologia uproszczona do minimum żadnych papierów tylko ksero dowodu
    osobistego i drugi dokument ze zdjęciem przy wizycie pracownika banku.
    Limit dobry nawet jak dochodów nie wykazujesz. Wydanie 0zł i jest karta
    dodatkowa za 0zł dożywotnio!

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-01-23 09:06:16
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

> [...]
    > osobistego i drugi dokument ze zdjęciem przy wizycie pracownika banku.
    > Limit dobry nawet jak dochodów nie wykazujesz. Wydanie 0zł i jest karta

    Jakos Citi mi sie zle kojarzy, dziurawy i wolny dostep przez internet
    ogolnie zla renoma, wysokie koszty, jakos mi sie nie chce wierzyc
    ze jest tak pieknie ?

    M.

  • 5. Data: 2007-01-23 09:08:26
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

    > komorkowymi/wydawcami gazet/stacjami benzynowymi itp (dodatkowe znizki,
    > upusty, zbieranie punktow w programie partnerskim)
    > Nic, tylko wybierac:)

    no to poprosze w paru slowach ktore oferty wziasc pod uwage ?
    a ktorych unikac ;)

    M.

  • 6. Data: 2007-01-23 09:15:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Jakos Citi mi sie zle kojarzy, dziurawy i wolny dostep przez internet
    > ogolnie zla renoma, wysokie koszty, jakos mi sie nie chce wierzyc
    > ze jest tak pieknie ?
    >

    > M.

    Potwierdzam. Citi ostatnio idzie w dobrym kierunku. Mam kk Citi - BP i
    nawet zalozylem sobie konto direct. Nie jest ani drogo ani niefajnie,
    dlatego tez szczerze polecam oferte tego banku.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2007-01-23 09:33:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:

    > Potwierdzam. Citi ostatnio idzie w dobrym kierunku. Mam kk Citi - BP i
    > nawet zalozylem sobie konto direct. Nie jest ani drogo ani niefajnie,
    > dlatego tez szczerze polecam oferte tego banku.

    Za stroną citi.

    Q: Jakie dokumenty muszę dostarczyć aby uzyskać kartę kredytową?

    A: Jeżeli jesteś zatrudniony na umowę o pracę wystarczy przedstawić
    kopię dowodu osobistego oraz zaświadczenie o zarobkach od Twojego
    pracodawcy na specjalnym formularzu bankowym. W przypadku pozyskiwania
    dochodów w inny sposób zadzwoń pod numer 0 801 666 666 aby dowiedzieć
    się więcej o wymaganych dokumentach.

    Dziękuję, to wolę mille, gdzie do jakiegoś limitu (15K PLN ?) nie
    chcieli żadnych dokumentów, wystarczyło im sprawdzenie w BIK.

    KJ

  • 8. Data: 2007-01-23 09:42:09
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > Jakos Citi mi sie zle kojarzy, dziurawy i wolny dostep przez internet
    > ogolnie zla renoma, wysokie koszty, jakos mi sie nie chce wierzyc
    Kosztow - praktycznie zero (jesli korzystasz z GP), ponadto sa
    elastyczni jesli chodzi o zmniejszenie/anulowanie oplaty za kolejny rok.
    Dostep przez internet - jest ale serwis transakcyjny to porazka (w
    porownaniu z mBankiem). Wg opinii grupowiczow obsluga (citiphone) jest
    powyzej przecietnej, reklamacje itp takze. Dodatkowo nie uprawiaja
    papierkologii stosowanej (przynajmniej ja tak mialem - przyszedl koles
    do firmy, wypelnilismy wnioski, mozna dostac karte bez zaswiadczenia o
    dochodach).
    --
    badzio

  • 9. Data: 2007-01-23 09:53:23
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    >
    > Dziękuję, to wolę mille, gdzie do jakiegoś limitu (15K PLN ?) nie
    > chcieli żadnych dokumentów, wystarczyło im sprawdzenie w BIK.

    nie kieruj sie ich strona, w Citi mozna dostac kk z limitem 10kzl BEZ
    zaswiadczenia, oczywiscie doradca, ktory przyjmowal wniosek twierdzil,
    ze nie, ale bank karte przyslal...

    a mille? ;-( daj spokoj, srednio przy 1 na 3 logowania dowiaduje sie, ze
    NIE MAM zadnej karty wydanej przez ten bank!!! a mam dwie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2007-01-23 09:55:16
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

> [...]
    > pracodawcy na specjalnym formularzu bankowym. W przypadku pozyskiwania
    > dochodów w inny sposób zadzwoń pod numer 0 801 666 666 aby dowiedzieć

    nie ma problemu, umowa o prace, wiec to nie problem
    w dodatku wystarczy mi 5-10 kpln limitu
    nie mam wielkich wymagan ;)

    > Dziękuję, to wolę mille, gdzie do jakiegoś limitu (15K PLN ?) nie
    > chcieli żadnych dokumentów, wystarczyło im sprawdzenie w BIK.

    a dzieki, sprawdze... aczkolwiek slyszalem niezbyt dobre opinie o millenium

    M.