  • 11. Data: 2007-01-23 09:56:47
    Temat: Re: KK w Inteligo ?
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > A: Jeżeli jesteś zatrudniony na umowę o pracę wystarczy przedstawić
    > kopię dowodu osobistego oraz zaświadczenie o zarobkach od Twojego
    > pracodawcy na specjalnym formularzu bankowym. W przypadku
    > pozyskiwania
    > dochodów w inny sposób zadzwoń pod numer 0 801 666 666 aby
    > dowiedzieć
    > się więcej o wymaganych dokumentach.

    Tyle, ze to nieprawda. Karte z niskim limitem (nie slyszalem zeby ktos
    dostal wiecej niz 3 tys w ten sposob) dostaje sie na oswiadczenie i
    nie trzeba zaswiadczen.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2007-01-23 09:58:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:
    [...]

    > oczywiscie doradca, ktory przyjmowal wniosek twierdzil,
    > ze nie, ale bank karte przyslal...

    No właśnie. Aż tak mi na tym nie zależy.

    KJ

  • 13. Data: 2007-01-23 10:02:06
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

    > a mille? ;-( daj spokoj, srednio przy 1 na 3 logowania dowiaduje sie, ze
    > NIE MAM zadnej karty wydanej przez ten bank!!! a mam dwie

    no to wlasnie takich hockow klockow chcialbym uniknac ;)

    M.

  • 14. Data: 2007-01-23 10:04:55
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Tyle, ze to nieprawda. Karte z niskim limitem (nie slyszalem zeby ktos
    > dostal wiecej niz 3 tys w ten sposob) dostaje sie na oswiadczenie i nie
    > trzeba zaswiadczen.

    dostalem 3kzl bez zaswiadczenia, a zona (tydzien temu) dostala golda z
    limitem 10kzl - rowniez bez zaswiadczenia;
    od momentu zlozenia wniosku do otrzymania listu z karta minely 3 dni
    robocze ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2007-01-23 10:06:05
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > dostalem 3kzl bez zaswiadczenia, a zona (tydzien temu) dostala golda
    > limitem 10kzl - rowniez bez zaswiadczenia;
    > od momentu zlozenia wniosku do otrzymania listu z karta minely 3 dni
    > robocze ;-)

    A co daje Gold poza tym, ze oplata za wznowienie jest dlusza ? Bo
    chyba nie chodzi o wrazenie na kasjerce w sklepie, ktora nie odroznia
    karty zlotej od zoltej, a srebrnej od platyny... Znizki na Golda tez
    sa chyba takie same jak na inne.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2007-01-23 10:08:31
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

    > dostalem 3kzl bez zaswiadczenia, a zona (tydzien temu) dostala golda z
    > limitem 10kzl - rowniez bez zaswiadczenia;

    ale po co komu gold ?
    po to zeby zaszpanowac przy zakupach czy placeniu w knajpie ?
    czy to dzisiaj daje jakies rzeczywiste korzysci ?

    > od momentu zlozenia wniosku do otrzymania listu z karta minely 3 dni
    > robocze ;-)

    az taki pospiech niepotrzebny ;)

    M.

  • 17. Data: 2007-01-23 10:12:32
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > nie chodzi o wrazenie na kasjerce w sklepie, ktora nie odroznia karty
    > zlotej od zoltej, a srebrnej od platyny... Znizki na Golda tez sa chyba

    taka karta byla po prostu potrzebna, jak ktos sporo podrozuje po swiecie
    to sie przydaje, ma niezle ubezpieczenia itp...
    a znizki na golda np. w merlin.pl sa wyzsze, gold -10% a silver -5%,
    daja tez wiecej punktow profit na starcie 2000 zamiast 1000 ;-) (wersja
    Citi - BP)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2007-01-23 10:21:55
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

> [...]
    > nie chodzi o wrazenie na kasjerce w sklepie, ktora nie odroznia karty
    > zlotej od zoltej, a srebrnej od platyny... Znizki na Golda tez sa chyba

    nie kasjerke mialem na mysli, ale tez kobiete ;)

    M.

  • 19. Data: 2007-01-23 10:53:15
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > taka karta byla po prostu potrzebna, jak ktos sporo podrozuje po
    > swiecie to sie przydaje, ma niezle ubezpieczenia itp...

    Mozliwe. Ja mam na KK Raiffeisen jakies ubezpieczenie (karta NG)

    > a znizki na golda np. w merlin.pl sa wyzsze, gold -10% a silver -5%,
    > daja tez wiecej punktow profit na starcie 2000 zamiast 1000 ;-)
    > (wersja Citi - BP)

    Tak, ostatnio kupowalem jakas czesc do samochodu i otrzymalem 5 zl
    znizki na karte Citi :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 20. Data: 2007-01-23 12:42:57
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Marcin Swietochowski napisał:

> [...]
    > korzystania z KK, darmowy kredyt (gdzieniegdzie) i reszte zalet o
    > ktorych chbya nie musze tu pisac?
    >
    > Z inteligo korzystam juz pare lat i generalnie mi ich oferta odpowiada.
    > Zajrzalem natomiast do oferty KK, i jestem niemile zaskoczony niezyciowa
    > oferta, z money.pl cytuje
    >
    > # minimalne dochody już od 850 PLN netto
    > # kredyt do 52 dni
    > # oprocentowanie już od 19,90%

    > jakies dziwne oplaty itd. (no chyba ze zle doczytalem, to mnie
    > sprostujcie, ew. jak ktos tego uzywa i sobie chwali, to poprosze o info)
    Chodzi Ci o to, co jest na dole strony:
    http://direct.money.pl/kartykredytowe/ ?

    IMHO to się dotyczy "marmurowego" PKO BP, a nie Inteligo.

    W Inteligo też jest karta kredytowa VE
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ka
    rta_kredytowa.htm
    ale jest de facto karta do linii kredytowej: 0 dni grace period ale za
    to bezprowizyjne wypłaty w bakomatach PKO BP.

    Twoja wola - twój wybór.

    Przemek