  • 31. Data: 2007-01-23 20:51:42
    Temat: Re: KK w Inteligo ?
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

    > Mnie w sumie to tylko jedno boli co kiedyś widziałem u kolegi - jak
    > wpisujesz nr rachunku na który wysyłasz przelew bo nie możesz zrobić
    > ctrl+c i v bo tam masz porobione pola pierwsze 2 a reszta po 4 - a
    > reszta jest do zaakceptowania.

    Mnie najbardziej denerwuje najzwyklejszy przelew. Po pierwsze, żeby
    zrobić dowolny przelew, musisz najpierw zdefiniować kontrahenta,
    następnie poczekać na SMS (kilka-kilkanaście minut!), potem kontrahenta
    kodem SMS aktywować, potem wykonać przelew, no i na końcu usunąć
    kontrahenta :)
    Jest to strasznie upierdliwe, i ostatnio uznałem, że chyba wolę robić
    przelewy z mBanku po 50 gr. niż się tak męczyć. W mBanku nie muszę
    definiować kontrahenta a SMS przychodzi po kilku sekundach.

    PG

  • 32. Data: 2007-01-23 20:59:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Jan 2007 21:51:42 +0100,
    osoba podpisana: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisała:
> [...]
    > następnie poczekać na SMS (kilka-kilkanaście minut!), potem kontrahenta
    > kodem SMS aktywować, potem wykonać przelew, no i na końcu usunąć
    A. Czyli dobrze obejrzałem demo :) To jednak wole Multibank. Tym
    bardziej, że konto za darmo ;)

    Kj

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 33. Data: 2007-01-24 08:51:42
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:

    > A. Czyli dobrze obejrzałem demo :) To jednak wole Multibank. Tym
    > bardziej, że konto za darmo ;)

    No właśnie też mnie to zastanawia dlaczego ten interface citi jest taki
    toporny - może jest robiony specjalnie dla amerykanów ;)
    No multi czy mbank to naprawdę jest pierwsza klasa jeżeli chodzi o
    ergonomie i szybkość pracy z nim i jeżeli masz multi za free to nie ma
    sensu się nad zmianą zastanawiać. Ja jednak muszę, ponieważ nie uśmiecha
    mi się płacić 10zł na m-c i oczekiwać na kolejną przygodę z wpłatomatem.

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski