    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK w Inteligo ?
    Date: Tue, 23 Jan 2007 10:42:09 +0100

    Patrze, patrze a tu Marcin Swietochowski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jakos Citi mi sie zle kojarzy, dziurawy i wolny dostep przez internet
    > ogolnie zla renoma, wysokie koszty, jakos mi sie nie chce wierzyc
    > ze jest tak pieknie ?
    Kosztow - praktycznie zero (jesli korzystasz z GP), ponadto sa
    elastyczni jesli chodzi o zmniejszenie/anulowanie oplaty za kolejny rok.
    Dostep przez internet - jest ale serwis transakcyjny to porazka (w
    porownaniu z mBankiem). Wg opinii grupowiczow obsluga (citiphone) jest
    powyzej przecietnej, reklamacje itp takze. Dodatkowo nie uprawiaja
    papierkologii stosowanej (przynajmniej ja tak mialem - przyszedl koles
    do firmy, wypelnilismy wnioski, mozna dostac karte bez zaswiadczenia o
    dochodach).
    --
    badzio