  • 31. Data: 2002-02-14 19:01:29
    Temat: Re: KK - user guide ;)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > No to dlatego, że drogie- to w ostatnim czasie przewazyło za tym, żebym
    > jednak zwiększył limit na Lukasie niż wystapił o nową kartę Citi.
    > Grzegorz
    > PS
    > Dla mnie Citi to jeden wielki szajs i do tego działający w zakładach pracy
    > jak amway :-)

    A poza tym imo lukas jest o niebo lepszy i telefon na 0800...
    Ale wolna wola- jak ktoś chce płacić 6,5 zł/mc i 036% od zadłużenia to jego
    sprawa.
    Grzegorz

  • 32. Data: 2002-02-14 23:45:32
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "pawgra" <p...@i...pl> wrote in message

    > A to dlaczego?
    >
    > Prawie zawsze wplacam na dzien wczesniej, a niejednokrotnie
    > nawet w dniu splaty, z tym, ze przelew ode mnie z banku wychodzi
    > pierwszą sesją Elixiru. NIGDY (a kartę Citi mam od 3 lat) nie
    > mialem problemu z tym, ze przelew nie doszedl.

    a probowales splacic karte np. 5 dni po deadlinie? nie...? to moze warto
    sprobowac ;)

    > Zreszta uwazam, ze ich KK to jedyny ich dobry produkt.

    moze jedyny to nie... ale fucktycznie niekiepski jak na polskie warunki

    -adrian

  • 33. Data: 2002-02-15 00:41:44
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > A poza tym imo lukas jest o niebo lepszy i telefon na 0800...
    > Ale wolna wola- jak ktoś chce płacić 6,5 zł/mc i 036% od zadłużenia to jego
    > sprawa.

    Citi tez ma 0-800 (chyba, w Erze ma odpowiednik 0-800).
    0,36% mozna nie placic jak sie nie chce.

    pozdrawiam

    romekk

  • 34. Data: 2002-02-15 06:19:02
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Z opinii a tej grupie wynika jedozacznie, ze kk CITI to jedna z lepszych
    > ofert tego typu w Polsce. Poza tym mam ta karte od chyba 3-4 lat i ani razu
    > nie zdarzyla sie "zadna" obsuwa. Troche obiektywizmu.

    Jakoś tak mnie nie przekonali ludzie z Citi którzy przyszli mi wcisnąć kartę-
    gdy skonfrontowałem to co mówili z toip na ich stronie, to stwierdziłem że jeśli
    ktoś oszukuje na początku, to współpraca się na pewno nie będzie układała.
    Zresztą dobrze zrobiłem, bo znajomy nie aktywując karty dostaje jakieś bzdurne
    wyciągi od jakiegoś czasu z jakimiś idiotycznym potrąceniami.
    Jeśli tak miałaby wyglądać ta karta, to dziękuję ale wolę Lukasa.
    Grzegorz
    PS
    I jakoś nie przełknąłbym mozliwości zastrzeżenia karty przez ich monitoring
    transakcji tylko dlatego, że nie mogli się do mnie dodzwonić, a ja robię akurat
    transakcje za granicą.

  • 35. Data: 2002-02-15 09:18:13
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Grzegorz napisał(a) w wiadomości: ...

    >A poza tym imo lukas jest o niebo lepszy i telefon na 0800...
    >Ale wolna wola- jak ktoś chce płacić 6,5 zł/mc i 036% od zadłużenia to jego
    >sprawa.

    Tak tylko Citi zagranica jest bardziej znane i latwiej w razie czego zarowno
    zalacic jak i dostac nowa karte
    czy wyjasnic cokolwiek w razie watpliwosci.

  • 36. Data: 2002-02-15 09:19:31
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    jelen napisał(a) w wiadomości: ...
    > Z opinii a tej grupie wynika jedozacznie, ze kk CITI to jedna z lepszych
    > ofert tego typu w Polsce. Poza tym mam ta karte od chyba 3-4 lat i ani
    > razu nie zdarzyla sie "zadna" obsuwa. Troche obiektywizmu.

    obiektywnie to bylo tak, ze przy fuzji banku z dwoma innymi np wyplacales
    50 zl, a obciazali cie 100, albo wogole nic nie dostawales, a i tak cie
    obcizali. Pozniej reklamacje, ktore przyjmowano bez odzewu... i takie tam
    nie mam niczego z Citi to tylko z opinii innych luserow ;-)

    Drogi jeleniu mowimy o KK a nie kontach s.p Handlobanku.
    O kontach w Citi to kazdy ma podobne zdanie.

  • 37. Data: 2002-02-15 09:22:44
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

> [...]
    >wyciągi od jakiegoś czasu z jakimiś idiotycznym potrąceniami.
    >Jeśli tak miałaby wyglądać ta karta, to dziękuję ale wolę Lukasa.

    Co to znaczy bzdurne wyciagi i idiotyczne potracenia. Jesli sa bledne to sie
    reklamuje
    ale jesli mowisz o ubezpieczeniu to TRZEBA BYLO PRZECZYTAC TOIP przed
    podpisaniem umowy.

> [...]
    >transakcji tylko dlatego, że nie mogli się do mnie dodzwonić, a ja robię

    Zmienisz zdanie jak ktos ci karte ukradnie. Pozatym w razie poblemu z
    zablokowana karta mozesz to wyjasnic w lokalnych odzialach Citibanku w
    dowolnym kraju , powodzenia w szukania Lukasa w Portugalii :)

    Nie chwale KK Citka bo JEST droga ale ma sporo zalet. A KK Lukasa tez bede
    mial lada dzien.

  • 38. Data: 2002-02-15 10:34:39
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On Fri, 15 Feb 2002 07:19:02 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > ktoś oszukuje na początku, to współpraca się na pewno nie będzie układała.

    U nas było to samo. Citi przysłało "super ofertę, specjalnie dla pracowników
    xxx"...chodziło o kredyty. Oczywiście Citi jak to Citi, nie poda jak
    normalny bank oprocentowania, tylko kwotę kredytu i ratę jaką będziesz
    płacić (liczą, że ludzie nie potrafią sobie tego przeliczyć). Zadałem sobie
    trud i policzyłem to, wyszło, że chcą nam dać kredyty na od 39% do 48,5%!!!
    Beszczelność, chamstwo i polowanie na idiotę (btw mały dym się po tym
    zrobił, bo nie omieszkałem "uświadomić" reszty współpracowników jaką to
    "wspaniałą ofertę" zaproponował nam Citek").

    pozdrawiam

    Axe

  • 39. Data: 2002-02-15 13:00:20
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Tak tylko Citi zagranica jest bardziej znane i latwiej w razie czego zarowno
    > zalacic jak i dostac nowa karte
    > czy wyjasnic cokolwiek w razie watpliwosci.

    Powiem krótko- "nie jara mnie to".
    Tak jak bawią mnie posty opisujące ludzi płacących kk citi i robiących wazną
    minę w stylu "kim to ja nie jestem).
    Mój lukasik jeszcze nigdy mnie nie zawiódł (no może raz jak przekroczyłem
    niechcący limicik i nie chciał dać autoryzacji :-))
    To wszystko :-))- świadomie rezygnując z kk citi oszczedzam kupę pieniędzy
    miesięcznie :-))
    Grzegorz

  • 40. Data: 2002-02-15 13:06:00
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Co to znaczy bzdurne wyciagi i idiotyczne potracenia. Jesli sa bledne to sie
    > reklamuje

    Kiedy on właśnie reklamował i nie potrafią tego przez rok wyprostować :-)

    > ale jesli mowisz o ubezpieczeniu to TRZEBA BYLO PRZECZYTAC TOIP przed
    > podpisaniem umowy.

    Otóż to właśnie- czatowanie na tych którzy się dadzą nabrać i tylko jedno-
    "tzreba było czytać..."
    A jak to czytać, jak oni " nie mają przy sobie" regulaminów i mówią wypisz
    wniosek, to Ci przyślemy.

> [...]
    > zablokowana karta mozesz to wyjasnic w lokalnych odzialach Citibanku w
    > dowolnym kraju , powodzenia w szukania Lukasa w Portugalii :)

    KK Lukasa tez jest ubezpieczona (gorzej lub lepiej, ale jest), poza tym jest
    tańsza.

    > Nie chwale KK Citka bo JEST droga ale ma sporo zalet. A KK Lukasa tez bede
    > mial lada dzien.

    No to się przekonasz, ze pewnie chodzi tak samo :-))
    A jak chodzi tak samo, to po co przepłacać
    Grzegorz /świadomie rezygnujący z citi/