  • 11. Data: 2006-01-09 11:22:03
    Temat: Re: KK > payu.pl > eMakler > KK
    Od: mm <m...@m...pl>

    > wychodzą z zywą gotówką.

    Albo wychodzisz z niczym.

  • 12. Data: 2006-01-09 17:04:03
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

    > Wchodze na kasyna rzucam kartą biorę zetony na bandytę, zagram dwa razy i
    > wychodzą z zywą gotówką. Wkładam na OKO na 50 dni a z OKA bezpośrednio
    > spłacam KK. Rezultat: zagram sobie na automacie i kupie 2 pizze za odsetki
    > ;)

    Z tego co słyszałem to platność kk w kasynie jest traktowoana podobnie jak
    na poczcie lub w bankomacie. Nie byłem w kasynie i nie potwierdzam, ze tak
    jest na pewno ale wcal bym się nie zdziwił.

    Pozdr axell

  • 13. Data: 2006-01-09 19:58:21
    Od: zbiggy <z...@p...taonet.pl>

    ...@...c napisał(a):

> [...]
    > wychodzą z zywą gotówką. Wkładam na OKO na 50 dni a z OKA bezpośrednio
    > spłacam KK. Rezultat: zagram sobie na automacie i kupie 2 pizze za odsetki

    tylko że zazwyczaj doliczane jest 2% do płatności kartą - żeby tyle
    odrobić w 2 miesiące OKO musiałoby być oprocentowane prawie 15% rocznie

  • 14. Data: 2006-01-11 10:16:29
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    On Sun, 8 Jan 2006 15:12:36 +0100, "mo" <m...@o...pl> wrote:

    >Otoz zakladam konto na payu.pl placac
    >KK za jakas hipotetyczna usluge. Payu.pl sciaga mi 2,8% do 2k

    Hmm, chyba potrzebujesz dwoch kont na PayU, bo nie mozna zaplacic
    sobie samemu.

  • 15. Data: 2006-01-14 01:22:00
    Od: "Kuba W." <s...@K...com>

    wszystko fajnie
    sam sie zastanawialem jak wyciagnoc z KK jakas gotowke
    tylko jest jeden problem
    z tego co pamietam
    payu ma limity.na paczatek 500zl i pozniej mozna
    sie weryfikowac (via Allegro)

    limity zaleza od statusu uzytkownika

    http://www.payu.pl/help.php?g=3&p=33

    pozdrawiam

    --
    www.kwiaty24.com Kraków

  • 16. Data: 2006-01-15 01:23:14
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Kuba W. wrote:

    > wszystko fajnie
    > sam sie zastanawialem jak wyciagnoc z KK jakas gotowke

    Kasyna pozwalają kupic sztony karta...
    Później wszystko wymieniasz na gotówe i juz ;-)

    MZ