  • 1. Data: 2006-01-07 22:45:14
    Temat: [Fortis] Kredyt hipoteczny w CHF na promocyjnych warunkach z 2005 - kto dostal?
    Od: "Adam" <n...@p...com>

    Chodzi mi kredyty w CHF z 1% marzy i 0% prowizji.
    Ja zlozylem wniosek jeszcze w listopadzie 2005 i nadal zadnej odpowiedzi. Co
    kilka dni probuje sie cos dowiedziec, ale bez skutku - zadnych informacji,
    tylko czekac.

    Adam

  • 2. Data: 2006-01-08 09:40:57
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    > Ja zlozylem wniosek jeszcze w listopadzie 2005 i nadal zadnej odpowiedzi.
    > Co kilka dni probuje sie cos dowiedziec, ale bez skutku - zadnych
    > informacji, tylko czekac.
    >
    > Adam

    ja zlozylem 3 stycznia 2006 ( skaldalem poprzez doradze kredytowego i sie
    zalapalem jeszcze na promocje)
    Sam sie balem czy wyrobie sie z terminami, doradca twierdzi, ze jego klienic
    z 9 grudnia juzu dostali na poczatku stycznia kredyt.

    Grzes

  • 3. Data: 2006-01-08 14:36:44
    Od: "Adam" <n...@p...com>

> [...]
    > Sam sie balem czy wyrobie sie z terminami, doradca twierdzi, ze jego
    > klienic z 9 grudnia juzu dostali na poczatku stycznia kredyt.

    a na jaka promocje zalapales sie 3 stycznia 2006r?
    bo 1% marzy i 0% prowizji skoczyla sie w polowie grudnia.

  • 4. Data: 2006-01-08 15:51:55
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    > a na jaka promocje zalapales sie 3 stycznia 2006r?
    > bo 1% marzy i 0% prowizji skoczyla sie w polowie grudnia.

    na 1% marzy i 0% prowizji, wiem ze dla zwyklych smiertelnikow sie skonczyla
    w polowie grudnia, ale ten doradca ma jkies chody mu sie udalo wyprosic
    bank i mnie wcisnac na ta promocje.

  • 5. Data: 2006-01-08 21:15:44
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

> [...]
    > skonczyla w polowie grudnia, ale ten doradca ma jkies chody mu sie udalo
    > wyprosic bank i mnie wcisnac na ta promocje.

    Pośrednik to pewnie Expander, ja skladalem (przez Expandera) na poczatku
    grudnia i mówili ze juz po terminie, w banku zreszta też, widać dobrą mają
    umowe,
    z tym ze nie wszyscy, bo mój kolega tez chcial w Fortis przez Expandera i
    okolo 20 grudnia juz nie mogli.

  • 6. Data: 2006-01-08 21:22:20
    Od: "Adam" <n...@p...com>

    > na 1% marzy i 0% prowizji, wiem ze dla zwyklych smiertelnikow sie
    > skonczyla w polowie grudnia, ale ten doradca ma jkies chody mu sie udalo
    > wyprosic bank i mnie wcisnac na ta promocje.

    Zlozenie wniosku to jedno (to mi sie tez udalo), a mi chodzi o faktyczne
    rozpatrzone wnioski i podpisane umowy kredytowe.
    Przy skladaniu dokumentow w banku termin rozpatrzenia wniosku mial wynosic 2
    tygodnie - minal juz dobrze ponad miesiac i ciagle nic.