  • 1. Data: 2006-01-08 10:29:44
    Temat: zamkniecie konta Inteligo
    Od: "asp420" <a...@g...pl>

    Moze pytanie idiotyczne, ale czy ktos z szanownych forumowiczow wie
    skad moge wytrzasnac formularz zamkniecia konta Inteligo? Chodzi mi o
    jakas strone internetowa czy cos. Przyznam, ze zaczyna mnie szlag
    trafiac. Na poczatku grudnia podjalem decyzje o zamknieciu konta i
    zwrocilem sie do konsultantow tego banku (ich odpowiedz ponizej)..
    Prosilem o przeslanie formularza mailem, a ja go sobie zdrukuje - mimo
    prosb nie wysylaja. No to poprosilem o przeslanie go normalnym listem.
    Smieszne, bo formularza co prawda nie dostalem, ale w miedzyczasie,
    przez 3 tygodnie dostalem trzy niezamawiane karty kodow. Wszystko
    powyzsze swiadczy o slusznosci decyzji o zamknieciu konta.

    Bylbym wdzieczny, gdyby ktos z forumowiczow wskazal skad moge sciagnac
    ten nieszczesny formularz. Z gory dziekuje!

    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana wiadomość elektroniczną informujemy, że
    zgodnie z § 18 Ogólnych warunków prowadzenia rachunków i świadczenia
    usług przez Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski Spółkę Akcyjną dla
    Posiadaczy Kont Inteligo rozwiązanie Umowy przez Klienta może nastąpić
    w dowolnym momencie z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia
    liczonego od daty otrzymania oświadczenia Klienta przez Bank.
    Rozwiązując Umowę Klient zobowiązany jest przesłać do Banku listem
    poleconym pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy. W okresie
    wypowiedzenia Umowy Klient może nadal korzystać z rachunku, a za jego
    prowadzenie pobierane są opłaty.

    Jeżeli nie jest Pan zainteresowany dalszym korzystaniem z konta
    Inteligo, prosimy o kontakt z jednym z Konsultantów Inteligo w celu
    zamówienia formularza zamknięcia konta. Nasi Konsultanci są do Pana
    dyspozycji całą dobę pod numerem telefonu 0 800 121 121 oraz (081) 535
    6789. Podpisany dokument należy przesłać na adres korespondencyjny
    Banku: Inteligo, ul. Wspólna 47/49, 00-684 Warszawa.

    W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości
    prosimy o ponowny kontakt. Przepraszamy za udzielenie odpowiedzi z
    opóźnieniem.

  • 2. Data: 2006-01-08 10:34:22
    Temat: Re: zamkniecie konta Inteligo
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    asp420 napisał(a):
> [...]
    >
    > Bylbym wdzieczny, gdyby ktos z forumowiczow wskazal skad moge sciagnac
    > ten nieszczesny formularz. Z gory dziekuje!

    Czy wszystko musi być na formularzu???
    Weź kartkę i napisz, że wypowiadasz umowę.

    KG

  • 3. Data: 2006-01-08 10:37:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    asp420 napisał(a):

    > Bylbym wdzieczny, gdyby ktos z forumowiczow wskazal skad moge sciagnac
    > ten nieszczesny formularz. Z gory dziekuje!

    Pytanie za 100 punktów: czy "zapotrzebowanie na formularz" składasz
    e-mailowo, czy - jak prosili - telefonicznie?

  • 4. Data: 2006-01-08 10:55:43
    Od: "asp420" <a...@g...pl>

    > Pytanie za 100 punktów: czy "zapotrzebowanie na formularz" składasz
    > e-mailowo, czy - jak prosili - telefonicznie?

    Telefonicznie. Mam nadzieje, ze nagrywanie o ktorym jestem lojalnie
    powiadamiany przed rozmowami z konsultantami nie sluzy tylko po to, aby
    sprowadzac klientow do parteru przy kazdej nadarzajacej sie okazji, ale
    tez po to aby moc zweryfikowac moje slowa (bo przeciez podaje numer i
    haslo telefoniczne - za kazdym razem potwierdzajac operacje krzyzykiem
    ;-)).

    Czyzby stanowilo to roznice jesli zazadam formularza mailem?

  • 5. Data: 2006-01-08 11:05:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    asp420 napisał(a):

> [...]
    > tez po to aby moc zweryfikowac moje slowa (bo przeciez podaje numer i
    > haslo telefoniczne - za kazdym razem potwierdzajac operacje krzyzykiem

    Banki Ci się omyliły. ;-)
    inteligo nie informuje głosowo o nagrywaniu rozmów :-)

    > Czyzby stanowilo to roznice jesli zazadam formularza mailem?

    Generalnie jest to dyspozycja. A e-mailem w inteligo dyspozycji składać
    nie można.

    Napisz po prostu: wypowiadam umowę o prowadzenie bla bla, numer
    rachunku. Wszelkie pozostałe środki proszę przelać tutaj i tutaj. Amen.

  • 6. Data: 2006-01-08 11:43:24
    Od: "asp420" <a...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    > Subject: Re: zamkniecie konta Inteligo
    > Date: Sun, 8 Jan 2006 12:05:10 +0100

    Dzieki! Wlasnie tak zrobie. Troche mnie zmylil ten formularz. W VW
    Banku jak zamykalem konto to wystarczylo recznie napisane oswiadczenie,
    token i przecieta karta VE wyslana poleconym na adres banku.

    Z tym nagrywaniem to rzeczywiscie mi sie pomylilo :-) To nBank nagrywa
    "w trosce o ..." ;-)

    Dziekuje i jednoczesnie serdecznie pozdrawiam!

  • 7. Data: 2006-01-08 12:52:27
    Od: "he" <...@...3>

    tez mnie strasznie wqr.. z tym wysylaniem ale kiedys sie doczekalem
    podepne tutaj moze nikt mnie nie zabije za to :) a komus sie przyda jeszcze

  • 8. Data: 2006-01-09 08:16:12
    Od: "Lexic" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "asp420" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Witam , jesli jestes nadal nim zainteresowany daj znac na priva. Tak sie
    składa , ze mam go jeszcze na dysku po akcji wypowiedzenia wspanialych
    uslug...;)
    Pozdrawiam

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0601-3, 2006-01-06
    Przetestowano na: 2006-01-09 09:16:15

  • 9. Data: 2006-01-09 09:56:09
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    > Moze pytanie idiotyczne, ale czy ktos z szanownych forumowiczow wie
    > skad moge wytrzasnac formularz zamkniecia konta Inteligo?

    Proszę bardzo, ale nie wiem czy jest aktualny...

    http://www.eminet.com.pl/wniosek_inteligo.pdf

    --
    pozdrawiam
    P.