  • Data: 2003-05-24 17:12:43
    Temat: Re: KK mBanku i obciazenie jej za uslugi telekom.
    Od: "Krab" <_...@h...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:banuk1$dic$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości

    > bedzie
    >
    > PS Visa Gold też przejdzie...

    nie wiem czy mowimy o tym samym, albo mamy sprzeczne doswiadczenia :-) (co
    jest najbardziej prawdopodobne)
    chcialem kiedys obcizyc "zleceniem stalym" swoja vc (kk z lukasa) za telefon
    w plusie, nie udalo mi sie to podajac nr karty kredytowej, ale ! udalo mi
    sie to podajac ne konta bankowego, do ktorego TA karta jest przywiazana,
    stad moj wniosek, ze nie ma problemu aby obciazyc dowolny wrecz rachunek
    (jesli sie ma do niego prawo), ale juz nr karty jako takiej przy zleceniu
    stalym nie wiele sie przyda
    napisalem wiec przez analalogie, ze z gory sie poddam, aby zrobic to np w
    mbanku - bo de facto - bylo by to obciazenie e-konta (platne inaczej :-)))
    ps
    oczywiscie powyzsze nie ma to nic wspolnego z jednorazowym obciazeniem
    karty - nawet jesli robi sie to co miesiac