  • Data: 2003-05-24 20:43:04
    Temat: Re: KK mBanku i obciazenie jej za uslugi telekom.
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    baoekd$d8u$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:bao444$nes$1@news.onet.pl...

    > Ciekawe...
    >
    > Bo VE inteligo by przeszła raczej... Nie testowałem, ale słyszałem.
    > Może ktoś potwierdzić to, że Centertel potrafi obciążyć VE inteligo??

    VE Inteligo tak, eKarta nie. VE Inteligo - ktos sie chwalil na grupie, ze
    dziala.

    A roznica wynika z tego ograniczenia eKarty:

    http://mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq_211
    0.html#2208
    http://mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq_211
    0.html#2291

    Prawdopodobnie Idea przy obciazeniu nie daje flagi IO dla transakcji.

    --
    Robert