  • Data: 2003-05-25 09:24:05
    Temat: Re: Re: KK mBanku i obciazenie jej za uslugi telekom.
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Powinna też eKarta mBanku - ale dlaczego nie chce - tego nie wiem...
    aj tam... KLAMIECIE :-)
    Od roku mam stale obciazenie eKarty w IDEI!!!!! Dziala bez problemu,
    oni mysla ze to kredytowka chyba bo przy zgloszeniu napisalem ze to
    VISA i co miesiac mnie bez problemu obciazaja! Dlatego myslalem ze VE
    kredytowa tez bez problemu zadziala, ale jak widze to nie bedzie
    dzialac wiec nawet papierow z uczelni nie zalatwiam, mimo ze wstepna
    weryfikacje juz dostalem pozytywna.
    Co mam powiedziec jak zadzwoni agent? :-)