  • Data: 2003-05-23 22:24:25
    Temat: Re: KK mBanku i obciazenie jej za uslugi telekom.
    Od: "paulos23" <U...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "SunWoj" <sunwoj@USUN_TO.wp.pl> napisal w wiadomosci
    news:g4vscvk1ruhekg585u4a7k9nrjecql1o57@4ax.com...
    > Witam.
    > Czy na KK mBanku VE-ta dla studentow mozna bedzie zlecic obciazenie
    > comiesiecznymi oplatami za uslugi telekom. w IDEI?
    > Z eKarta dziala to wysmienicie a czy z VE bedzie to dzialac? Wiem ze
    > nie mozna Ve bedzie placic w internecie ale chyba jednak oplacanie
    > faktur to nie to samo co przez internet???

    Sadze, ze bedzie to niemozliwe - jak ja ustalalem obciazenie w ideii to
    babka mówila, ze karta musi byc "wypukla" lub VE z Inteligo.
    Mam jeszcze pyt. o sama karte - wysylales im zaswiadczenie z uczelni? Jak
    patrza na srednia? (na mForum czytalem, ze kolesia z 3,5 spuscili na
    drzewo.... )

    --
    paulos23