  • 71. Data: 2012-10-23 19:22:51
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: quiris <l...@b...biz>

    Mam pięć bardzo ważnych dla mnie (i myślę, że dla wielu innych biorących udział w tej
    promocji) pytań do osób, które wzięły udział w tej promocji oraz posiadały wcześniej
    dostęp do systemu transakcyjnego:

    1) Czy podczas wypełniania formularza (tego, po zalogowaniu się do systemu
    transakcyjnego) w sekcji "Oświadczenia" mieliście formułkę dotyczącą wyrażenia zgody
    na przetwarzanie danych osobowych przez mBank w celach promocyjnych i marketingowych?

    2) Czy zapisaliście sobie na dysk umowę (w formacie PDF), która była dostępna do
    pobrania podczas akceptacji umowy kodem SMS?

    3) Czy porównaliście zapisy umowy, którą zapisaliście przy akceptacji kodem SMS z
    umową, którą otrzymaliście pocztą tradycyjną?

    4) Czy zauważyliście jakiekolwiek różnice pomiędzy tymi dwoma egzemplarzami umowy? W
    szczególności interesuje mnie, czy w par. 8 macie osiem punktów, czy jedenaście?

    5) Czy w umowie, którą akceptowaliście SMS, była w jakimkolwiek punkcie tej umowy
    informacja o tym, że wyraziliście zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez mBank
    w celach promocyjnych i marketingowych?

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 72. Data: 2012-10-24 10:08:41
    Od: g...@p...onet.pl

    5) Czy w umowie, którą akceptowaliście SMS, była w jakimkolwiek punkcie tej umowy
    informacja o tym, że wyraziliście zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez mBank
    w celach promocyjnych i marketingowych?

    Raczej była możliwość odznaczenia, odznaczyłem i na umowie papierowej mam par 8 punkt
    11, że nie wyrażam zgody.
    Nie załapałem się do promocji, bo wypełniłem wniosek nie z linku groupona.

  • 73. Data: 2012-10-24 12:02:51
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 23 października 2012 19:22:52 UTC+2 użytkownik quiris napisał:
> [...]
    zgody na przetwarzanie danych osobowych przez mBank w celach promocyjnych i
    nie pamiętam, wydaje się że było tylko info/opcja o ubezpieczeniu spłaty

    > 2) Czy zapisaliście sobie na dysk umowę (w formacie PDF), która była dostępna > do
    pobrania podczas akceptacji umowy kodem SMS?
    Tak

    > 3) Czy porównaliście zapisy umowy, którą zapisaliście przy akceptacji kodem
    > SMS z umową, którą otrzymaliście pocztą tradycyjną?
    Teraz tak :-)

    > 4) Czy zauważyliście jakiekolwiek różnice pomiędzy tymi dwoma egzemplarzami
    > umowy? W szczególności interesuje mnie, czy w par. 8 macie osiem punktów, czy >
    jedenaście?
    W pdf-ie mam 8, na papierze 11 :-)

    > 5) Czy w umowie, którą akceptowaliście SMS, była w jakimkolwiek punkcie tej umowy
    informacja o tym, że wyraziliście zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez mBank
    w celach promocyjnych i marketingowych?
    Nie ma tego i na papierze mam zaznaczone że nie wyraziłem zgody.

    Jak dzwoniłem do mBanku, jedna osoba powiedziała, że nie wyraziłem zgody a to był
    warunek wzięcia udziału w promocji na kindle. Potem zostałem przełączony do doradcy i
    tam uzyskałem potwierdzenie, że podpisując umowę, wyraziłem zgode automatycznie bo
    się nie dało nie wyrazić i że dostanę kindla.

    Ale jak teraz widzę papier, to mam wątpliwości.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 74. Data: 2012-10-24 12:32:17
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu środa, 24 października 2012 12:02:51 UTC+2 użytkownik MrMrooz napisał:

> [...]

    automatycznie bo się nie dało nie wyrazić i że dostanę kindla.
    > Ale jak teraz widzę papier, to mam wątpliwości.
    Czytam znowu i dzwonię do nich. I tak - warunkiem promocji jest wyrażenie zgody na
    przetwarzanie danych marketingowe przez organizatora (pkt III.7), a wg punktu I.1
    organizatorem jest BRE bank - mBank. W umowie (papierowej) natomiast nie wyraziłem
    zgody na przetwarzanie danych przed podmioty z grupy BRE, inne niż mBank.

    Dział wewnętrzny potwierdza ponownie, że składając wniosek z groupona nie ma
    możliwości nie wyrażenia zgody na przetwarzanie marketingowe przez mBank i że wciąż
    możemy kindla dostać. Zgoda jest wyrażona automatycznie, jedyna możliwość odmowy
    takiej zgody na etapie składania, to nie złożenie tegoż wniosku.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 75. Data: 2012-10-24 14:41:07
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu środa, 24 października 2012 12:32:17 UTC+2 użytkownik MrMrooz napisał:

> [...]
    możemy kindla dostać. Zgoda jest wyrażona automatycznie, jedyna możliwość odmowy
    takiej zgody na etapie składania, to nie złożenie tegoż wniosku.

    Michał, dziękuję za odpowiedź. Z twojego opisu wynika, że jesteś w takiej samej
    sytuacji co ja.

    W zeszłym tygodniu składałem reklamację w tej sprawie. I właśnie skończyłem rozmowę
    telefoniczną, w której poinformowano mnie, że reklamacja została rozpatrzona i
    potwierdzają, że mimo, że w par. 8 pkt 11 jest zaznaczona pozycja NIE to biorę udział
    w promocji, ponieważ samo wysłanie wniosku poprzez link z groupona jest tożsame z
    wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez mBank danych osobowych do celów promocyjnych
    i marketingowych. Ufff... pokręcone to jest....

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 76. Data: 2012-10-24 23:07:32
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 24 października 2012 14:41:07 UTC+2 użytkownik quiris napisał:
> [...]
    wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez mBank danych osobowych do celów promocyjnych
    i marketingowych. Ufff... pokręcone to jest....

    A więc klikam 'Nie' a mBank przez to rozumie 'Tak' ze względu na sam fakt kliknięcia?
    Wybornie.

  • 77. Data: 2012-10-24 23:33:42
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu środa, 24 października 2012 23:07:32 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:

    > A więc klikam 'Nie' a mBank przez to rozumie 'Tak' ze względu na sam fakt
    > kliknięcia? Wybornie.

    Nie. Nie było opcji klikam nie :-), a jak była, to była na NIE dla przetwarzania
    marketingowego przez podmioty BRE inne niż mBank. I to jest dokładnie w par.8 pkt 11.
    A złożenie wniosku równa się zgodzie na na przetwarzanie marketingowe danych przez
    mBank.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 78. Data: 2012-10-30 09:51:28
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu sobota, 13 października 2012 09:23:20 UTC+2 użytkownik Marcin Mokrzycki
    napisał:
    > Powtorka promocji z Kindle, tym razem z karta Miles & More.
    Jak szybko się naliczają mile? Podałem numer kart M&M i niestety na razie nic nie
    przybyło. Nie wiem czy czekać na spokojnie do pierwszego wyciągu czy reklamować
    wcześniej.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 79. Data: 2012-10-30 09:59:15
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Raz na miesiąc mBank wysyła informację z liczbą zdobytych mil do M&M

  • 80. Data: 2012-11-05 19:33:16
    Od: www2 <t...@g...com>

    temu komus ponizej i naszemu trollowi leszkowi: dzisiaj dostalem czytnik, mam
    nadzieje, ze Wy trolle takze dostaniecie bo ja wg Was nie mialem go otrzymac...

    bez odbioru

    W dniu wtorek, 16 października 2012 22:55:49 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]
    ktory twierdzi ze mozna wziasc udzial (zgodnie z cytatem powyzej w moim poscie). No
    ale Ty i neoniusz wiecie lepiej. Ja sie wolalem zapytac i mam "podkladke".