  • 1. Data: 2003-04-23 17:37:51
    Temat: KK mB info ;)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Szanowni Państwo!

    Dziękujemy bardzo za zainteresowanie ofertą kart kredytowych mBanku.
    Obecnie trwają ostateczne prace przed rozpoczęciem sprzedaży, w
    międzyczasie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty.
    Jesteście Państwo osobami, które pierwsze wyraziły chęć poznania naszej
    nowej oferty, dlatego też na zasadzie wyłączności wysyłamy poniższe
    informacje.

    W zależności od swoich potrzeb będziecie Państwo mogli wybrać jedną z
    trzech rodzajów kart kredytowych. mBank, jako pierwszy w Polsce,
    przedstawi również specjalną ofertę dla studentów - od żaków nie
    będziemy wymagać minimalnego dochodu!

    Jakie karty kredytowe będzie oferował mBank?

    1. Karta kredytowa Visa Electron - dla tych, którzy do tej pory nie
    mogli sobie pozwolić na kartę kredytową

    Karta kredytowa Visa Electron jest idealnym wyborem dla osób, które
    potrzebują niewielkich kwot kredytu na karcie. Ze względu na stosunkowo
    niski poziom wymaganych dochodów, jest to najbardziej dostępna karta
    kredytowa w Polsce!

    Karta kredytowa Visa Electron jest najtańszą spośród trzech kart
    kredytowych mBanku:

    * opłata za wydanie: 28zł
    * oprocentowanie kredytu: 17% (mniejsze od oprocentowania wielu
    kredytów odnawialnych!)
    * okres bez oprocentowania (grace period ) 54 dni
    * limit kredytu od 500 do 5 000 zł
    * karta międzynarodowa, transakcje zagraniczne rozliczane w euro
    * do transakcji z bezpośrednią autoryzacją (bankomaty, terminale
    elektroniczne)
    * możliwość otrzymania maksymalnie 3 kart dodatkowych
    * minimalny dochód wymagany w celu ubiegania się o kartę 500 zł netto
    (dla studentów oferta specjalna! - nie wymagamy deklaracji dochodu)
    * pakiet ubezpieczeń

    2. Karta kredytowa Visa Classic - dla tych, co wydają więcej

    Karta kredytowa Visa Classic jest przeznaczona dla osób
    zainteresowanych wyższym limitem kredytowym. Visa Classic to karta
    wypukła, która może być wykorzystywana do realizacji transakcji
    internetowych, telefonicznych i korespondencyjnych:

    * opłata za wydanie: 58zł
    * oprocentowanie kredytu: 19%
    * karta międzynarodowa, transakcje zagraniczne rozliczane w euro
    * do transakcji w terminalach, bankomatach, imprinterach oraz zakupów
    internetowych, korespondencyjnych i telefonicznych
    * okres bez oprocentowania (grace period ) 54 dni
    * limit kredytu od 1 000 do 10 000 zł
    * możliwość otrzymania maksymalnie 3 kart dodatkowych
    * minimalny dochód wymagany w celu ubiegania się o kartę 1 500 zł
    netto
    * pakiet ubezpieczeń

    3. Karta kredytowa Visa Gold - coś prestiżowego

    Cechy charakterystyczne tej karty to najwyższy limit kredytowy oraz
    najszerszy zakres dodatkowych usług i pakietów ubezpieczeniowych. Karta
    Visa Gold wydana przez mBank objęta jest nieodpłatnym pakietem
    ubezpieczeń obejmującym wypadki nieuprawnionego użycia karty przed jej
    zastrzeżeniem, a także rabunek gotówki wypłaconej z bankomatu
    ubezpieczoną kartą.

    * opłata za wydanie: 250zł
    * oprocentowanie kredytu: 24%
    * karta międzynarodowa, transakcje zagraniczne rozliczane w euro
    * okres bez oprocentowania (grace period ) 54 dni
    * limit kredytu od 10 000 do 50 000 zł
    * możliwość otrzymania maksymalnie 3 kart dodatkowych
    * minimalny dochód wymagany w celu ubiegania się o kartę 4 000 zł
    netto
    * pakiet ubezpieczeń

    Zapraszamy również do rozesłania tej wiadomości do znajomych i
    przyjaciół, którzy mogliby być zainteresowani naszą ofertą.

    Pozdrawiamy,
    Zespół mBanku

  • 2. Data: 2003-04-23 17:44:51
    Temat: Re: KK mB info ;)
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Dziękujemy bardzo za zainteresowanie ofertą kart kredytowych mBanku.

    Amra! Gdzie ta przepowiadana rewelacja/rewolucja na rynku kart kredytowych?

    RJCz

  • 3. Data: 2003-04-23 17:47:45
    Od: "Michał Masłowski" <mmmaslov@REMOVE_THIS.box43.pl>

    Fajne to, to, ale bez powalenia na kolana
    MM

  • 4. Data: 2003-04-23 17:58:37
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Szanowni Państwo!

    Miała być rewelacja za mniej niż 700 zł. A jest płaszczka.
    Wypukła niestety nie jest dla mniej uposażonych. A jej cena... W Lukasie po
    podwyżce jest taniej.

    Pozdrówka
    kriskel

  • 5. Data: 2003-04-23 18:19:16
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Pytanie: Czy uwazacie ze student, ktory ma odroczona sluzbe wojskowa na czas
    studiow bedzie mial szanse otrzymania takiej karty? Watpie aby juz teraz
    mbank odpowiedzial na takie pytanie, ale skoro beda oferowac kk studentom, a
    gro z nich ma wlasnie taki 'status' wiec pytam...

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust
    silver BJJ - Grappling Krakow , ERA GSM , http://kbaton.prv.pl/

  • 6. Data: 2003-04-23 18:27:25
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Rafał J. Czekała napisał:
    > "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Amra! Gdzie ta przepowiadana rewelacja/rewolucja na rynku kart kredytowych?

    A ja chcialbym zapytac czy bedzie dostep on-line przez WWW. Niby jest to
    naturalne ze powinien byc, ale informacji o tym nigdzie nie widze, wiec
    zaczynam sie niepokoic...

    MiKo

  • 7. Data: 2003-04-23 18:37:07
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A ja chcialbym zapytac czy bedzie dostep on-line przez WWW. Niby jest to
    > naturalne ze powinien byc, ale informacji o tym nigdzie nie widze, wiec
    > zaczynam sie niepokoic...

    Będzie, było parę razy na Forum, np. tutaj:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=651
    90&t=64919&v=t

    Pozdrawiam

    Marek

  • 8. Data: 2003-04-23 19:33:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał:

    > Amra! Gdzie ta przepowiadana rewelacja/rewolucja na rynku kart kredytowych?

    No nie przesadzaj ! KK mB moze nie bedzie rewelacyjna, ale IMHO to calkiem
    sympatyczna karta: 1.Euro, 2.kanały dostepu, 3. dosyc ciekawa, tania i
    miedzynarodowa VE, 4. rozsadne oprocentowanie, 5. no i ładny plastik -
    szczególnie VE i VC ;-)

  • 9. Data: 2003-04-23 19:53:39
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Apr 2003 19:58:37 +0200,
    osoba podpisana: kriskel <k...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    >>
    > Miała być rewelacja za mniej niż 700 zł. A jest płaszczka.
    I naprawdę Ci ta "płaskatość" karty tak bardzo przeszkadza? Ja mimo że
    chyba jestem w stanie uzystkać w mBanku VC to cały czas poważnie
    rozważam VE

    KJ

    --
    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.

  • 10. Data: 2003-04-23 20:13:06
    Od: "andrzej" <[nospam]andzej@e4.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > mbank odpowiedzial na takie pytanie, ale skoro beda oferowac kk studentom,
    > gro z nich ma wlasnie taki 'status' wiec pytam...

    mBank uznaje studentów za grupę z uregulowanym stosunkiem do SW. Wystarczy
    zaswiadczenie z uczelni.

    Pozdrawiam
    Andrzej