  • 1. Data: 2003-04-23 16:33:04
    Temat: www.moneybookers.com
    Od: "jaru" <j...@n...bsd.black.pl>

    Ktos korzystal?
    Szczegolnie interesuje mnie to, czy nie maja problemow z robieniem SWIFTow do
    polskich bankow (w moim przypadku chodzi o mBank).

    Dzieki za sugestkie,

  • 2. Data: 2003-04-23 17:10:17
    Temat: Odp: www.moneybookers.com
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik jaru <j...@n...bsd.black.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b86f7h$943$...@n...lublin.pl...
    > Ktos korzystal?
    > Szczegolnie interesuje mnie to, czy nie maja problemow z robieniem SWIFTow
    do
    > polskich bankow (w moim przypadku chodzi o mBank).

    Bez problemu. Pamiętaj, że czasem żądają ksera różnych dokumentów...

  • 3. Data: 2003-04-23 18:04:31
    Temat: Re: www.moneybookers.com
    Od: "jaru" <j...@n...bsd.black.pl>

    > Bez problemu.

    Aha, i jeszcze jedno: jaki IBAN podales? Czy IBAN w postaci "PL" na poczatku a
    potem numer konta w mbanku bedzie poprawny?

    Dzieki!

  • 4. Data: 2003-04-23 19:05:13
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik jaru <j...@n...bsd.black.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b86kiv$f5o$...@n...lublin.pl...

    > Aha, i jeszcze jedno: jaki IBAN podales? Czy IBAN w postaci "PL" na
    poczatku a
    > potem numer konta w mbanku bedzie poprawny?

    Chyba wystarczy podać SWIFT i normalny numer. Możesz się ich zapytać.