  • 11. Data: 2003-04-23 20:44:35
    Temat: Re: KK mB info ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:slrnbadrq3.4v0.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...

    > I naprawdę Ci ta "płaskatość" karty tak bardzo przeszkadza? Ja mimo że
    > chyba jestem w stanie uzystkać w mBanku VC to cały czas poważnie
    > rozważam VE

    Obecnie dla osoby, ktora uzywa karty w Polsce nie ma to chyba zbyt duzego
    znaczenia. Oczywiscie sa wyjatki, osoby ktore czesto podrozuja po swiecie
    lub wykonuja transakcje MO/TO/IO. Ja prawdopodobnie nie przedluze waznosci
    KK Multi, a zdecyduje sie na plaski produkt mBanku lub PKO [oczywiscie jak
    cena wypuklej bedzie porownywalna z plaska to ja sobie zostawie :)].
    Ewentualnie zdecyduje sie na Amexa, o ile ciagle bedzie chodzil bez
    autoryzacji.

    Maciej

    PS Do transakcji MO/TO/IO i zagranicznych pozostawiam Citkowa KK. Hehe...
    jako ciekawostke dodam, ze od kilku miesiecy nie mam zadnej plaskiej karty,
    ale za kilkanascie dni sie to zmieni pierwsza wypukla zamieniam na plaska.
    Do chwili obecnej dazylem w przeciwnym kierunku ;).

  • 12. Data: 2003-04-23 22:28:57
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    andrzej wrote:
    mBank uznaje studentów za grupę z uregulowanym stosunkiem do SW.
    > Wystarczy zaswiadczenie z uczelni.

    Tak? To bardzo dziwne... bo np przy limicie debetowym wyraznie jest napisany
    warunek: "uregulowany stosunek do sluzby wojskowej". Czyli Twoim zdaniem
    fakt bycia studentem jest wystarczajacy? Nie zadaja ksera ksiaeczki
    wojskowej, etc?

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust
    silver BJJ - Grappling Krakow , ERA GSM , http://kbaton.prv.pl/

  • 13. Data: 2003-04-23 22:46:43
    Od: "andrzej" <[nospam]andzej@e4.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > warunek: "uregulowany stosunek do sluzby wojskowej". Czyli Twoim zdaniem
    > fakt bycia studentem jest wystarczajacy? Nie zadaja ksera ksiaeczki

    Wystarczy ksero odroczenia w książeczce woj. (do uzyskania w WKU po okazaniu
    zaswiadczenia z uczelni)

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 14. Data: 2003-04-24 06:30:46
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Rewolucji nie ma ale jest pare istotnych plusow:

    1. Rozliczanie w Euro - to ma szanse chwycic i mi sie bardzo podoba.
    2. Dluzszy grace period choc minimalnie (ciekaw jestem kiedy banki odwaza
    sie na grace period np. 100 dni ?)
    3. Jakies ubezpieczenia (platne ?)

    Ciekawi mnie jeszcze ile beda kosztowac karty dodatkowe bo ja zawsze jak
    wyrabiam karte sobie to kupuje tanio do tego konta karte dodatkowa.
    Jesli bedzie podglad przez internet i mozliwosc splaty automatycznej z
    ekonta 100% w GP to oferta bedzie naprawde niezla.
    Oby diabel nie tkwil w szczegolach i dopoki nie bedzie pelnej TOiP ciezko od
    razu wydac werdykt.

    D.

  • 15. Data: 2003-04-24 06:45:10
    Od: t...@o...pl

    > Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > >
    > Miała być rewelacja za mniej niż 700 zł. A jest płaszczka.
    > Wypukła niestety nie jest dla mniej uposażonych. A jej cena... W Lukasie po
    > podwyżce jest taniej.
    >
    > Pozdrówka
    > kriskel

    Zajrzyj na forum mBanku. Można wywnioskować w wypowiedzi osób zbliżonych do
    mBanku, że 58 to opłata za WYDANIE karty z 3 letnim terminem ważności i nie
    będą kasować za KORZYSTANIE.

    Oby to była prawda.

    Tom

  • 16. Data: 2003-04-24 07:36:11
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > mBanku, że 58 to opłata za WYDANIE karty z 3 letnim terminem ważności i

    niestety juz jest to falsz, co stanowi ze np w porownaniu do bzwbk sa drozsi
    (a trwa tam promocja za 29 zl)
    Ponadto jesli prawda sa wymagania dla studentow, to zle wroze przyszlosc
    mbankowi - co tez juz na forum mbanku napisano

  • 17. Data: 2003-04-24 08:31:15
    Od: t...@o...pl

> [...]
    > Ponadto jesli prawda sa wymagania dla studentow, to zle wroze przyszlosc
    > mbankowi - co tez juz na forum mbanku napisano

    smutek :(
    żal :(

    tom

  • 18. Data: 2003-04-24 08:51:47
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > cena wypuklej bedzie porownywalna z plaska to ja sobie zostawie :)].
    > Ewentualnie zdecyduje sie na Amexa, o ile ciagle bedzie chodzil bez

    mam nadzieję że nie na zasadzie zastępowania Amexem Visy ! Bo się możesz
    zdziwić w jak niewielu miejscach zapłącisz amexem w Polsce !

    --
    Karol Żwiruk

  • 19. Data: 2003-04-24 15:10:40
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > mam nadzieję że nie na zasadzie zastępowania Amexem Visy ! Bo się możesz
    > zdziwić w jak niewielu miejscach zapłącisz amexem w Polsce !

    Chyba masz dosc nieaktualne informacje na temat akceptowalnosci AmEx'a....
    jest znacznie lepiej niz Ci sie wydaje: Orlen, Shell, Pizza Hut, PZU,
    MediaMarkt, Leroy Merlin, Carrefour...zreszta prawie wszystkie supermarkety
    i sklepiki wokol nich w tzw. mall' ach czy tez galeriach handlowych...
    Ogolnie nie mam najmniejszego problemu, zeby przepuscic moj limit :)

    MAd Hat
    ter

  • 20. Data: 2003-04-24 22:17:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> writes:

    > No nie przesadzaj ! KK mB moze nie bedzie rewelacyjna, ale IMHO to calkiem
    > sympatyczna karta: 1.Euro,

    Trzeba tylko sprawdzic, czy przypadkiem kursy sprzedazy euro nie beda
    takie, ze VISA z przewalutowaniem euro->USD bylaby tansza. Prawdopodobne.

    > 2.kanały dostepu,

    Do karty kredytowej? To akurat najmniej potrzebne przy KK, to nie rachunek
    biezacy, z ktorego robi sie przelewy itd.

    > 3. dosyc ciekawa, tania i
    > miedzynarodowa VE,

    No coz, dla mnie w kartach nie ma wiele ciekawego.
    Tania to ona specjalnie nie jest.

    > 4. rozsadne oprocentowanie,

    To w ogole bez znaczenia.
    Choc przy 17% zapewne wiele osob moze tego uzywac - przy 40% chyba
    nieliczni.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator