  • 1. Data: 2003-04-23 17:38:36
    Temat: mBank i KK
    Od: "Sawinski Piotr" <w...@p...com.pl>

    Przyszla wreszcie informacja:)

    No i dla studentow nie wymagac beda ponoc deklaracji dochodow :)

    --
    Sawinski Piotr

  • 2. Data: 2003-04-23 18:25:01
    Temat: Re: mBank i KK
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > No i dla studentow nie wymagac beda ponoc deklaracji dochodow :)

    Kurde no... i znowu 28zl w plecy ;-)
    W koncu jak daja to trzeba brac ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2003-04-23 18:33:25
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Wilczek<w...@a...net.pl> nagryzmolił(a) w

    > Kurde no... i znowu 28zl w plecy ;-)
    > W koncu jak daja to trzeba brac ;-)

    Ciekawe jakię będą prowizje od wypłat i transakcji bezgotówkowych. Karta
    rozliczna w euro. To kusi ;-). Może zwykłe karty też w końcu będą
    rozliczane w euro??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2003-04-23 18:36:16
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b86m9m$6fe$1@inews.gazeta.pl>, Marcin Lubojański wrote:
> [...]
    >
    > Ciekawe jakię będą prowizje od wypłat i transakcji bezgotówkowych. Karta
    > rozliczna w euro. To kusi ;-). Może zwykłe karty też w końcu będą

    Szkoda tylko ze ta pierwsza karta nie jest karta wypukla ehhh :((( Moze
    byt ak kart wprowadzil na lepszych jescze zasadach karte obciazeniowa?