  • 1. Data: 2003-03-11 11:00:35
    Temat: KK dla nierezydenta
    Od: d...@p...com

    Witam
    Mam pytanie nietypowe.
    czy (i w podtekscie w jakim banku) da sie zalatwic KK w dla osoby
    przebywajacej periodycznie w Polsce ale nie bedacej rezydentem, zajmujacej sie
    wlasnym biznesem i posiadajacym konta i kk w bankach w Europie.
    dzieki
    Dominik

  • 2. Data: 2003-03-11 12:05:53
    Temat: Re: KK dla nierezydenta
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <d...@p...com>
> [...]
    sie
    > wlasnym biznesem i posiadajacym konta i kk w bankach w Europie.

    jesli juz to moze citi (nie sprawdzałem), ale nasze banki tak sie
    zabezpieczaja ze bez umowy o prace i to bezterminowej nie chca rozmawiac,
    wiec widzę małe szanse. z KK problem maja prowadzacy wlasna dzialalnosc lub
    poważni ludze ale z kontraktem terminowym.

    Jesli nie wystarczaja ci karty kredytowe zagraniczne i koniecznie chcesz
    placic kartą złotową to widzę możliwość wyrobienia sobie jedynie VE lub
    Maestro.
    Tu juz są duze możliwości wyboru dla nierezydenta
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-03-12 12:00:21
    Od: s...@p...onet.pl

    > Użytkownik <d...@p...com>
    > sie

    Handlowy w ofercie mial Amexy i mogli je dostac nierezydenci, jak jest teraz to
    nie wiem

  • 4. Data: 2003-03-13 13:57:34
    Od: d...@p...com

    Nieciekawie jest znaczy. Zrobilem tez male overview po znajomych bankach ;-)
    Z jednej strony nowe przepisy pozwalaja na zakladanie kont i lokat w innych
    krajach i pozisdanie zagranicznych KK. A z drogiej nasze banki daja d.. nie
    oferujac KK dla rezydentow. zenada
    Kolega bedzie sie wiec dalej walczyl z KK z dresnera.
    dzieki
    Dominik

  • 5. Data: 2003-03-13 21:43:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <d...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    innych
    > krajach i pozisdanie zagranicznych KK. A z drogiej nasze banki daja d..

    To sprobuj wystapic o karte kredytowa w jednym z panstw w ktorym mozesz
    otwierac konta ;). Nierezydentom nie daje sie zwykle kart z powodu
    potencjonalnych klopotow z windykacja. Podobnie jak z mandatami kredytowymi
    ;).

    > Kolega bedzie sie wiec dalej walczyl z KK z dresnera.

    Powodzenia :). Fajnie jest wiedziec, ze mamy troche lepiej i nie musimy
    walczyc z polskimi kartami ;).

    Maciej