  • 1. Data: 2003-03-11 11:33:07
    Temat: Koniec przygody z e-PKOBP... :(( szkoda
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    przed chwila na www ukazalo sie...

    Drogi Kliencie

    Już wkrótce połączymy ofertę Inteligo i e-PKO, tak abyś mógł osiągać jeszcze
    większe korzyści ze współpracy
    z naszym Bankiem. Docelowo rachunki posiadaczy
    e-SUPERKONTA będą prowadzone w ramach kont Inteligo.
    O szczegółach procesu połączenia poinformujemy
    w najbliższym czasie.

    ---

    a tak sie sklada ze dzisiaj uaktywnilem konto w mbanku... coz, bedzie mi
    brakowac e-PKOBP

  • 2. Data: 2003-03-11 12:10:58
    Temat: Re: Koniec przygody z e-PKOBP... :(( szkoda
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Damian"
    > a tak sie sklada ze dzisiaj uaktywnilem konto w mbanku... coz, bedzie mi
    > brakowac e-PKOBP

    to jeszcze nie likwiduj a bedziesz mial okazje poznac Inteligo i porownac

    z e-pko to faktycznie byly przygody (wręcz jaja) i dlatego rozstania nie
    zaluje
    - z przyjemnoscia zrobilem to juz rok temu ;-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-03-11 12:34:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > to jeszcze nie likwiduj a bedziesz mial okazje poznac Inteligo i porownac
    >
    > z e-pko to faktycznie byly przygody (wręcz jaja) i dlatego rozstania nie
    > zaluje

    Z e-pko problemow nie mam zadnych. Jak mi ktos zaproponuje przejscie
    na konto, gdzie do wykonania przelewu na zdefiniowany numer konta
    wystarczy znajomosc jednego hasla, a przelewy sa platne od sztuki, to
    mu serdecznie podziekuje.

    Tylko dokad moge pojsc?

    MJ

  • 4. Data: 2003-03-11 12:41:54
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Michal Jankowski wrote:

    > Tylko dokad moge pojsc?

    Lukas ekontoPRO?

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2003-03-11 12:46:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Z e-pko problemow nie mam zadnych.

    I nie tylko ty...

    > Jak mi ktos zaproponuje przejscie
    > na konto, gdzie do wykonania przelewu na zdefiniowany numer konta
    > wystarczy znajomosc jednego hasla, a przelewy sa platne od sztuki, to
    > mu serdecznie podziekuje.

    No wlasnie. Wyrazy poparcia dla tej opini...
    Jedyna nadzieja, ze kont ePKO prowadzone bedzie przez obsluge Inteligo, ale
    na warunkach... starego ePKO. W koncu co innego obsluga transakcji, a co
    innego TOiP.

    Albo cos pokombinuja z TOiP Inteligo po polaczeniu.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2003-03-11 12:48:28
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > na konto, gdzie do wykonania przelewu na zdefiniowany numer konta
    > wystarczy znajomosc jednego hasla, a przelewy sa platne od sztuki, to

    Zaraz, zaraz... A znana jest już oferta po połączeniu?

    MaciejK

  • 7. Data: 2003-03-11 13:03:34
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski"

> [...]
    > na konto, gdzie do wykonania przelewu na zdefiniowany numer konta
    > wystarczy znajomosc jednego hasla, a przelewy sa platne od sztuki, to

    prawde mowiac ja sam nie robie przelewow z Inteligo (jak musze) i nic nie
    definiowalem na stale.

    sluze propozycjami przejscia (jesli nie bedzie ekstrasow specjalnie dla
    was):
    - e-Integrum BGZ, 4 zl/mies, darmowe przelewy, alarmy mailem lub SMS, token
    z kodem po kazdej operacji a nie na poczatku jak w e-pko,
    - e-pakiet Fortisa, 8 zl/mies, darmowe przelewy, bezpieczenstwo e-podpisu,
    darmowe wszystkie bankomaty w Polsce
    --------- koniec propozycji ----------------

    Powodzenia
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-03-11 13:06:44
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Tue, 11 Mar 2003 12:33:07 +0100, "Damian" <x...@o...PoLand>
    wrote:

    >"Już wkrótce połączymy ofertę Inteligo i e-PKO, tak abyś mógł osiągać jeszcze
    >większe korzyści ze współpracy"

    Taka ciekawostka: wnisek do zakładania e-superkonta wciąż wygląda na
    sprawny: https://e.pkobp.pl/ssl/applicationaddfrm.asp :)))

  • 9. Data: 2003-03-11 13:11:00
    Od: t...@p...onet.pl

    > Zaraz, zaraz... A znana jest już oferta po połączeniu?
    >
    > MaciejK

    Trochę ogólniej. Wydaje mi się, że już w niedalekiej przyszłości znikną banki
    wirtualne. Zamiast tego każdy marmurek (a bedzie ich niewiele - inne padną)
    będzie umożliwiał swoim klientów transakcje przez Internet (lub telefon);
    większość bankomatów będzie miała mozliwość przyjmowania lokat. Ma to swoje
    wady ale także pewne zalety. Co więcej, przewiduje także, że znikną
    dysproporcje pomiędzy oprocentowaniem lokat i kredytów. Te banki, w których
    oprocentowanie jest wysokie, obniżą bo inaczej padną, zaś te, w których jest
    skandalicznie niskie podwyższą bo stracą klientów. Oczywiście wyglądać to
    będzie tak: przy obniżce stóp przez RPP, pierwsze będą dużo obniżać a drugie
    mało lub wcale.
    Pytanie tylko kiedy to nastąpi. Uważam, że już pod koniec tego roku zobaczymy
    ruch w tej materii. Moja prognoza dotyczy oczywiście tylko sytuacji, gdy Polacy
    powiedzą TAK w referendum. Tensor1.

  • 10. Data: 2003-03-11 13:18:18
    Temat: Odp: Koniec przygody z e-PKOBP... :(( szkoda
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    ale zaraz, zaraz

    e-PKO BP, czyli Oddzial Internetowy w Bydgoszczy ma cos poand 20000
    uzytkownikow...to przeciez male miasto...
    i kazdy ma pare zloty i przynosi jakis tam dochod w postaci oplat....(banki
    nie sa fundacjami)
    i albo czegos nie rozumie albo ktos z ePKOBP nie potrafi sobie policzyc ...
    z tej krotkiej obserwacji na grupie wynika , ze nie ma szans, ze wiekszosc z
    nas przejdzie do Inteligo...
    czy nie lepiej zostawic w spokoju e-PKOBP, jedynie nie zakladac nowych kont,
    nie trzeba dodatkowych linii telefonicznych (po co teraz uruchomili kolejne
    ? moze dyzuruja tam psycholodzy aby nas pocieszyc po stracie e-PKOBP)

    jezeli system dziala i nie ma problemow (przez ponad 2 lata mojego
    uzytkowania- made by softbank a nie pro..m) to dlaczego go usmiercac...?

    moze jakis bank chcialby przejac nasze konta na podobnych zasadach? w koncu
    jest nas pewne grono, tak sie nie postepuje