  • 1. Data: 2003-03-11 08:42:11
    Temat: karta kredytowa RB - jak długo?
    Od: o...@o...pl

    Witam!

    Mam krótkie pytanie - 3 tygodnie temu złożyłem wniosek o kartę kredytową w
    placówce Raiffiego (w poniedziałek zaczął się 4 tydzień); wiem, że został
    zakceptowany (zdolność mam). Niestety do dziś dostałem jedynie Electronkę do
    rachunku, a karty kredytowej nichuchu. Wczoraj dzwoniłem do nich, ale Doradca
    nie oddzwonił.
    Czy wiecie ile trwa wydanie nowej karty kredytowej w RB? Może 51 dni to nie
    tylko grace period - ale i czas do otrzymania karty :-(.
    Czy taki długi okres to standard?

    dzięki
    odz