  • 1. Data: 2003-03-11 10:48:09
    Temat: Multibank - linia kredytowa :-(((
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    Witam,

    Przenioslem swoje konto z Pekao (wiem, wiem - witaj w klubie ;-) ) do Multi
    i od razu wystapilem o linie kredytowa. Zreszta obietnica przyznania linii
    _od _razu_ byla jednym z najwazniejszych kryteriow przy wyborze banku.
    Dostalem decyzje na "tak" po okolo tygodniu, zglosilem sie do oddzialu w
    zeszly wtorek zeby podpisac umowe a tu kicha :-( Cos sie popieprzylo w
    systemie i nie mozna mi podniesc limitow dostepnych srodkow. Pani zwalila
    wine na Accenture ktore podobno ustawialo im system i kazala czekac do
    zeszlego piatku.
    Wczoraj zadzwonila i powiedziala ze byc moze dzisiaj, ale jeszcze bez
    potwierdzenia.
    Co robic, co robic???!!!
    Powoli konczy sie kasa, standardowe platnosci nie poszly a dodzwonic sie do
    oddzialu nie mozna - zrzuca mnie na multilinie, a w multilinii typowe
    bla-bla-bla.

    Czy mam szukac innego banku?!

    Jestem naprawde zawiedziony takim potraktowaniem mnie "na wejscie".

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 2. Data: 2003-03-11 12:24:33
    Temat: Re: Multibank - linia kredytowa :-(((
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Danio <n...@s...com> wrote:

    > Dostalem decyzje na "tak" po okolo tygodniu, zglosilem sie do oddzialu w
    > zeszly wtorek zeby podpisac umowe a tu kicha :-( Cos sie popieprzylo w
    > systemie i nie mozna mi podniesc limitow dostepnych srodkow. Pani zwalila

    Co tzn. "podniesc"? Znaczy uruchomili Ci linie, a Ty wystapiles o
    podniesienie wysokosci linii, czy jak?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-03-11 13:16:14
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> wrote in message
    > Danio <n...@s...com> wrote:

    > Co tzn. "podniesc"? Znaczy uruchomili Ci linie, a Ty wystapiles o
    > podniesienie wysokosci linii, czy jak?

    Zle sie wyrazilem. Chodzilo mi wlasnie o uruchomienie linii (czyli w
    praktyce udostepnienie wiekszych srodkow w rachunku - no dobra, wiem ze to
    uproszczenie) czego nie mogli zrobic, mimo ze byla na to zgoda i
    przygotowana umowa, bo cos im sie popieprzylo w systemie.
    Ale wlasnie napisali emaila, ze juz wszystko OK i mozna podpisac. Ufff...

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2003-03-11 23:05:17
    Od: "SzYmOn" <s...@w...pl>

    Danio wrote:
> [...]
    > przygotowana umowa, bo cos im sie popieprzylo w systemie.
    > Ale wlasnie napisali emaila, ze juz wszystko OK i mozna podpisac.

    Witam,

    ide dzisiaj (00:03, heh) do Multi - zobaczymy czy obsluga sie
    polepszyla - zobaczymy co mi zaoferuja :) Mam nadzieje, ze nie bede
    musial czekac xx minut na laskawe zainteresowanie sie moja osoba.

    Multi na Marszalkowskiej w Saskim :)

    P.S. Jak bedzie OK to likwidacja Eurokonto VIP w wiadomym banku :)

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn