  • 1. Data: 2007-03-11 08:27:17
    Temat: [KK] bez opłaty za wydanie i pierwszy rok ?
    Od: "Raf" <r...@p...onet.pl>

    Szukałem w różnych wątkach i w google ale nie znalazłem.

    Czy obecnie jakiś bank oferuje bezpłatne wydanie karty kredytowej i pierwszy
    rok jej użytkowania bez opłat ?

    Ja jedynie znalazłem AlleKartę ale zastanawiam się czy nie ma tam jakiś
    ukrytych opłat miesięcznych. Wydaje mi się, że przy tej karcie biorą jakąś
    opłatę za przygotowanie miesięcznego zestawienia transakcji

  • 2. Data: 2007-03-11 08:57:15
    Temat: Re: [KK] bez opłaty za wydanie i pierwszy rok ?
    Od: "vercom" <w...@o...pl>

    citi

  • 3. Data: 2007-03-11 09:13:55
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 11 Mar 2007 09:27:17 +0100, "Raf" <r...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Czy obecnie jakiś bank oferuje bezpłatne wydanie karty kredytowej i pierwszy
    >rok jej użytkowania bez opłat ?

    Millenium. Niby opłata jest, ale zwracają, jeśli aktywujesz (da się
    przez WWW)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2007-03-11 10:02:14
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > Millenium. Niby opłata jest, ale zwracają, jeśli aktywujesz (da się
    > przez WWW)

    Opłata jest zwracana na podstawie oficjalnej promocji:
    http://www.millenet.pl/karty/promocje/?_a=23115

  • 5. Data: 2007-03-11 11:17:07
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik Raf napisał:
    > Czy obecnie jakiś bank oferuje bezpłatne wydanie karty kredytowej i pierwszy
    > rok jej użytkowania bez opłat ?

    KK Money.pl, mam wrażenie że obecnie najkorzystniejsza oferta. Nie
    trzeba robić jakiś nieprzytomnych obrotów, wystarczy zrobić miesięcznie
    5 transakcji na dowolną kwotę.

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2007-03-11 14:04:46
    Od: "Raf" <r...@p...onet.pl>

    Niby darmowa, ale dodają automatycznie pakiet ubezpieczeniowy za 2,99 msc.
    Więc odpada.

  • 7. Data: 2007-03-11 14:16:14
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Raf wrote:
> [...]
    > ukrytych opłat miesięcznych. Wydaje mi się, że przy tej karcie biorą jakąś
    > opłatę za przygotowanie miesięcznego zestawienia transakcji

    Tutaj masz małą zbiorówkę:
    http://karty.money.pl/

    Citi (używam i polecam citi-bp) - jest darmowa przez pierwszy rok a i
    przez resztę czasu też może być przy spełnieniu pewnych warunków.
    ING - trzeba wykonać w ciągu 3 m-c ileś operacji na jakąś sumę niezbyt
    dużą sprawdź na stronie dokładnie bo nie pamiętam.
    WBKa się ostatnio mocno reklamuje ze swoimi kartami też sprawdź.
    Rajfi ma też fajne karty ale opłata za pierwszy rok 25zł czyli nie tak
    strasznie dużo.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-03-11 14:19:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 11 Mar 2007 15:04:46 +0100,
    osoba podpisana: Raf <r...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Niby darmowa, ale dodają automatycznie pakiet ubezpieczeniowy za 2,99 msc.
    > Więc odpada.

    Można zrezygnować (niestety w oddziale).
    KJ
    PS. Przeczytaj http://netykieta.prv.pl/
    i http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html i miło byłoby, gdybyś się
    stosował.

  • 9. Data: 2007-03-11 14:20:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 11 Mar 2007 15:04:46 +0100, "Raf" <r...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >Niby darmowa, ale dodają automatycznie pakiet ubezpieczeniowy za 2,99 msc.
    >Więc odpada.

    To od razu rezygnujesz.

  • 10. Data: 2007-03-11 14:50:15
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Można zrezygnować (niestety w oddziale).

    Dyspozycję można złożyć poprzez TeleMillennium.