  • 1. Data: 2007-03-09 22:51:10
    Temat: jeszcze o kk citi
    Od: Ra <...@s...pl>

    Mały update
    parę m-cy temu opisywałem jak to citi mnie olało i nie wydało karty.
    Chciałem kartę partnerską bp i odmowa mocno mnie zaskoczyła, ponieważ
    nie udało się mi dowiedziec co było powodem więc postanowiłem zapomniec
    o tak niepoważnym banku. Od ręki dostałem kk w mille
    Ostatnio chodziła po firmie kobieta z citi i postanowiłem spróbowac
    jeszcze raz. I dostałem golda - a wyraźnie prosiłem o silver bo nie
    zamierzam bulic 290zł/rok a że jakoś dużo nie wydaje więc na zniesienie
    opłaty chyba nie mam co liczyc. Druga rzecz podobno limit dla golda jest
    10tys+ a ja mam mniejszy, nawet mniejszy niż w mille

  • 2. Data: 2007-03-10 08:28:41
    Temat: Re: jeszcze o kk citi
    Od: RobertS <b...@X...pl>

> [...]
    > opłaty chyba nie mam co liczyc. Druga rzecz podobno limit dla golda jest
    > 10tys+ a ja mam mniejszy, nawet mniejszy niż w mille

    bank jest elastyczny i wydaje goldy z limitem <10kzl, a kwestia oplaty
    nie jest taka pewna, po prostu w 11 m-cu zadzwon do citi i powiedz, ze
    chcesz aby Cie zwoljili z oplaty rocznej...da sie to zalatwic,
    oczywiscie aktywnie z karty korzystaj ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-03-10 08:29:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Ra" <...@s...pl> wrote in message
    > opłaty chyba nie mam co liczyc. Druga rzecz podobno limit dla golda jest
    > 10tys+ a ja mam mniejszy, nawet mniejszy niż w mille

    6 tys. z limitem 10 tys mozesz juz dostac platyne.
    Ostatnio na stronach jakiegos banku widzialem, ze wydaja goldy z limitem 4,5
    tys. Hehe... mapietam czasy, ze minimalny limit na classicu byl 2 tys, a
    teraz i 500 mozna spotkac. Czas chyba pomyslec o powrocie do kolory
    zblizonego do srebra ;).

    MK

  • 4. Data: 2007-03-11 20:38:44
    Od: Ra <...@s...pl>

    RobertS napisał(a):

> [...]
    > chcesz aby Cie zwoljili z oplaty rocznej...da sie to zalatwic,
    > oczywiscie aktywnie z karty korzystaj ;-))
    żebym nie zapomniał
    BTW przy aktywacji zaoferowano mi kartę dla drugiej osoby dożywtnio
    bezpłatną.
    Kurde jakis niezrozumiały jest dla mnie ten ich system scoringowy

  • 5. Data: 2007-03-11 22:19:58
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Ra wrote:

    > BTW przy aktywacji zaoferowano mi kartę dla drugiej osoby dożywtnio
    > bezpłatną.
    > Kurde jakis niezrozumiały jest dla mnie ten ich system scoringowy

    Teraz mają akurat taką promocję aczkolwiek u nich, niektóre promocje to
    trwają i trwają ;) Możesz bodajże do 8 kart dodatkowych pobrać. Dlaczego
    za darmo i na zawsze? A jak myślisz? Ktoś musi ruch generować a im
    więcej tym lepiej. Ot po prostu walka o nowych klientów.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski