  • 1. Data: 2007-03-10 14:38:52
    Temat: przelewy zagranic
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś mógłby mi doradzić w jakim banku najkorzystniej dokonywać przelewów
    w USD zagranicę?
    Chodzi mi o to żeby bank mój i kontrahenta nie pobierał dużych prowizji za
    transfer.

    Z góry dziękuje

    Tomek

    --
    "If you live each day as if it was your last, someday you'll most certainly
    be right"

  • 2. Data: 2007-03-10 15:26:34
    Temat: Re: przelewy zagranic
    Od: "mrbravo" <d...@w...pl>

    mBank, eKonto USD.
    Tabele prowizji masz na stronie, zastanawiam sie jeszcze czy czasem
    Volkswagen Bank nie ma tanich, ale tu juz musisz sobie sam sprawdzic.

    mrbravo

  • 3. Data: 2007-03-10 15:39:58
    Od: z...@g...com

    W Citi jest wieczna promocja na przelewy zagraniczne, aktualnie do
    końca marca. Robię je regularnie, zawsze wybieram na koszt nadawcy i
    jak do tej pory nie zapłaciłem za nie ani grosza....

    W przeciwieństwie do Multibanku, który obciążyl mnie dodatkowo po
    ponad 4 miesiącach!!

  • 4. Data: 2007-03-10 20:24:32
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    W przeciwieństwie do Multibanku, który obciążyl mnie dodatkowo po
    ponad 4 miesiącach!!

    Ja posiadam konto w Mbanku i powiedzieli mi tam że płaci się prowizję 0,25 %
    od wysokości przelewu i nie mniej niż 20 zł a nie więcej niż 200 zł.
    Natomiast posiadam drugie konto w WBK i tam jak dzwoniłem dowiedziałem się
    że nie ma żadnych opłat.Hmmm Czy ktoś może mi to potwierdzić?

    Tomek

  • 5. Data: 2007-03-10 20:25:27
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    W Citi jest wieczna promocja na przelewy zagraniczne, aktualnie do
    końca marca. Robię je regularnie, zawsze wybieram na koszt nadawcy i
    jak do tej pory nie zapłaciłem za nie ani grosza....

    A orientujesz się może ile kosztuje otwarcie konta walutowego w Citi?

    Tomek

  • 6. Data: 2007-03-10 22:05:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tommy" <t...@w...pl> wrote in message

    > A orientujesz się może ile kosztuje otwarcie konta walutowego w Citi?

    0. Aby miec walutowe musisz miec konto w PLN.

    MK

  • 7. Data: 2007-03-10 22:08:35
    Od: z...@g...com

    1. W Citi mam konto w PLN, odkąd zamieniłem je na direct kosztuje mnie
    0 zł (miesięczne wpływy ponad 5000 zł - niekoniecznie pensja).
    Zdefiniowałem konto zagraniczne przez tel. i zlecam sobie teraz
    przelewy przez internet. Pewnie zarabiają parę groszy na kursie, ale
    wiem, że już nie płacę za nic więcej. Natomiast Multi...

    2. Multi pobrało opłaty wg cennika (rzeczone procenty + opłata za
    komunikat SWIFT) i było ładnie pięknie, aż tu nagle po ponad 4
    miesiącach wrzuciło dodatkową opłatę niby od banku-odbiorcy, chociaż
    ten miał kasę u siebie już 3 dni po zleceniu i pobrał swoje opłaty z
    przelewu... Ciekawe, czy mogą taką opłatę wrzucić np. po 1,5 roku?

  • 8. Data: 2007-03-11 08:04:44
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Tommy wrote:

    > A orientujesz si? mo?e ile kosztuje otwarcie konta walutowego w Citi?

    Tak jak napisali poprzednicy. Otwierasz citione direct:
    http://tinyurl.com/37ab6j
    I jeżeli wpłaty na konto są powyżej 1,5k na m-c to obsługa 1,99 zł i w
    panelu masz przelewy zagraniczne online.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 9. Data: 2007-03-11 08:06:09
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Tommy wrote:

> [...]

    http://tinyurl.com/37ab6j
    I jeżeli wpłaty na konto są powyżej 1,5k na m-c to obsługa 1,99 zł
    (jeżeli powyżej 5k to 0 zł) i w panelu masz przelewy zagraniczne online.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-03-11 10:24:24
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

> [...]
    > I jeżeli wpłaty na konto są powyżej 1,5k na m-c to obsługa 1,99 zł (jeżeli
    > powyżej 5k to 0 zł) i w panelu masz przelewy zagraniczne online.

    OK wielkie dzięki, w sumie mogę otworzyć konto w Citi, ale mam już w WBK
    też, nie macie jakiś doświadczeń z tym bankiem jeśli chodzi o przelewy
    zagraniczne?

    Tomek