  • 1. Data: 2002-09-18 07:42:30
    Temat: KK Lukas i pęknięcie
    Od: "TOP" <o...@e...com>

    Witam Grupowiczów,
    Ostatnimi czasy kilkakrotnie płaciłem swoją kartą w żelazku i prawdopodobnie z
    tego powodu moja KK zaczęła pękać. Na szczęście pęknięcie jest małe i przy
    hologramie, do paska magnetycznego mu jeszcze daleko, ale nie wiem czy do
    końca ważności karty się nie powiększy.
    Dzwoniłem na Lukaslinię i L-linek poradził mi żebym podjechał do placówki na
    oględziny karty. Ciekaw jestem czy w takim przypadku traktują tą sytuację jako
    standardowe wydanie duplikatu karty obciążone kosztami, czy traktują to jako
    wadę materiału niezawinioną przez klienta i wydają duplikat za free.
    Czy macie doświadczenia w reklamowaniu tego rodzaju usterek w Lukasie?

    Miłego dnia
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-09-18 08:45:03
    Temat: Re: KK Lukas i pęknięcie
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "TOP" <o...@e...com> wrote in message
> [...]
    > wadę materiału niezawinioną przez klienta i wydają duplikat za free.
    > Czy macie doświadczenia w reklamowaniu tego rodzaju usterek w Lukasie?

    I to właśnie lubię w Citi. Chcesz zmienić kartę? Dzwonisz na CitiPhone i po
    prostu zamawiasz nową (gratis) - to wszystko.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-09-18 08:51:56
    Od: dziubek <d...@p...onet.pl>

    w lukas banku mam tylko karte kredytowa i po swoich przejsciach
    z tym bankiem dziwie sie jak slysze peany na czesc lukasa...
    nawiazujac do twojej sytuacji masz szanse wyrobic sobie duplikat
    bez oplaty. jest tylko jeden haczyk -- nie zdziw sie jak na
    nastepnym wyciagu bedziesz mial pobrana oplate za uzytkowanie
    duplikatu karty 25 zlotych.
    do tego nalezy uzglednic ok. 2 tygodnie czasu na wyrobienie duplikatu.
    powodzenia

  • 4. Data: 2002-09-18 19:56:39
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości

    > A nie pomyslal kolega ze rowniez placisz za to tylko w inny sposob? nie
    > pamietam oplata za KK Citi czy Lukasa ale wychodzi ok 75+6,5na m-c do 59.
    > kazdy kij ma dwa konce

    Jak by ktos byl zlosliwy to moglby sobie co 2 tyg wymieniac i by wyszedl na
    swoim. Chodzi o sam fakt i podejscie Citka do sprawy. Tak samo jest zreszta
    z Maestro do ich konta. (konto calkowicie darmowe i jak place wtedy w inny
    sposob?)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-09-18 21:50:23
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

> [...]

    A nie pomyslal kolega ze rowniez placisz za to tylko w inny sposob? nie
    pamietam oplata za KK Citi czy Lukasa ale wychodzi ok 75+6,5na m-c do 59.
    Al

  • 6. Data: 2002-09-19 06:32:23
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    zreszta
    > z Maestro do ich konta. (konto calkowicie darmowe i jak place wtedy w inny

    Jest to wkalkulowane w warunki prowadzenia konta. Aby konto było bezpłatne,
    należy mieć odpowiednie średniomiesięczne saldo. A o "odpowiednie"
    oprocentowanie to już Citek zadbał...

    MaciejK

  • 7. Data: 2002-09-19 07:09:57
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    A o "odpowiednie"
    > oprocentowanie to już Citek zadbał...

    Nom zadbal - lokata zakladana jakies 2 miesiace temu oprocentowana na 7,2% -
    uwazasz ze malo? Jestem ciekawy z jakim Ty bankiem robisz lepsze interesy.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-09-19 07:26:21
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl> wrote in message
    > A nie pomyslal kolega ze rowniez placisz za to tylko w inny sposob? nie
    > pamietam oplata za KK Citi czy Lukasa ale wychodzi ok 75+6,5na m-c do 59.
    > kazdy kij ma dwa konce

    No przecież o tym piszę. Płacę i mam święty spokój :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 9. Data: 2002-09-19 07:30:02
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    7,2% -
    > uwazasz ze malo? Jestem ciekawy z jakim Ty bankiem robisz lepsze interesy.

    2 miesiące temu to była promocja z portfelem - oprocentowanie było
    faktycznie wysokie.
    A teraz - 1 tydzień 2.20%, 1 miesiąc 4.65%, 2 miesiące 5% (i to jest
    najwyższe stałe oprocentowanie wśród lokat). Dotyczy lokat do 10 tys. PLN i
    CitiKonta. Rachunek bieżący - 2%. Dla CitiOne ok 0.2 pp wyższe.
    Jeśli ktoś nie ma środków na blokadę długoterminową, a spełnia warunek
    salda, bo przez konto przewala mu się większa gotówka - podkreślam
    "przewala", a nie "leży" - to oprocentowanie ma marne.

    W porównaniu z e-bankami, gdzie też większość jest za darmo 2% nie porywa...

    A intereesy robię z Citi, mBankiem i trochę sentymentalnie z Pekao.

    MaciejK

  • 10. Data: 2002-09-19 07:38:17
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > 2 miesiące temu to była promocja z portfelem - oprocentowanie było
    > faktycznie wysokie.

    Takie promocje sa u nch czyms natualnym - wszytskie lokaty tak zakladalem.

    > Jeśli ktoś nie ma środków na blokadę długoterminową, a spełnia warunek
    > salda, bo przez konto przewala mu się większa gotówka - podkreślam
    > "przewala", a nie "leży" - to oprocentowanie ma marne.

    Jak na wiekszosci RORow.

    > W porównaniu z e-bankami, gdzie też większość jest za darmo 2% nie
    porywa...

    Pozornie - ja np w Citku zamowilem histroie z rachunku z rok - za darmo. W
    mBanku niestety pobierana jest za to oplata.

    --
    JaKi