  • 1. Data: 2009-12-04 21:53:38
    Temat: KK KIS - nie potrzeba spłacać
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Karty Open Finance (Keep It Simple) są jedynymi w swoim rodzaju.
    Najwyraźniej nie ma potrzeby by je spłacać. ;-)
    data najbliższej spłaty Brak
    bieżąca kwota do spłaty 0,00
    Twoja minimalna kwota do spłaty 0,00

  • 2. Data: 2009-12-04 21:56:15
    Temat: Re: KK KIS - nie potrzeba spłacać
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    JanKo wrote:
    > Karty Open Finance (Keep It Simple) są jedynymi w swoim rodzaju.
    > Najwyraźniej nie ma potrzeby by je spłacać. ;-)
> [...]

    No i?

  • 3. Data: 2009-12-05 08:00:30
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "JanKo" news:hfc0cq$2c6$1@inews.gazeta.pl

    > Karty Open Finance (Keep It Simple) są jedynymi w swoim rodzaju.
    > Najwyraźniej nie ma potrzeby by je spłacać. ;-)
> [...]

    Jak nie dokonałeś nią żadnej transakcji to się nie dziw.

  • 4. Data: 2009-12-05 08:26:39
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Valdi nadaje:
    > Jak nie dokonałeś nią żadnej transakcji to się nie dziw.

    O to chodzi że dokonałem. Mniej więcej na 50% limitu. Transakcje są
    widoczne a limit pomniejszony. Jednak nawet gdybym nie dokonał żadnych
    zakupów to data spłaty powinna być widoczna. Pewnie to taki prezent na
    Święta. ;-)

  • 5. Data: 2009-12-05 08:39:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > widoczne a limit pomniejszony. Jednak nawet gdybym nie dokonał żadnych
    > zakupów to data spłaty powinna być widoczna. Pewnie to taki prezent na

    Dopiero po wygenerowaniu wyciągu data spłaty może być widoczna.

  • 6. Data: 2009-12-05 09:07:04
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "JanKo" news:hfd5fr$96n$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > widoczne a limit pomniejszony. Jednak nawet gdybym nie dokonał żadnych
    > zakupów to data spłaty powinna być widoczna. Pewnie to taki prezent na

    Dzwoniłeś/pisałeś do nich ww. sprawie? Ostatnimi dniami panowie z OF coś
    dłubali w systemie, w wyniku czego ludzie mieli widoczne różne ciekawe
    rzeczy po zalogowaniu się na swoje konta do lokat jak i kart.

  • 7. Data: 2009-12-05 10:14:20
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    JanKo pisze:
    > Karty Open Finance (Keep It Simple) są jedynymi w swoim rodzaju.
    > Najwyraźniej nie ma potrzeby by je spłacać. ;-)
> [...]

    O ile dobrze pamietam, to gdy mialem KK BPH w promocji, ze bodajze 90
    dni czy tez 3 miesiace, po dostaniu karty bez splat, podobnie to
    wygladalo - zakupy karta nie byly widoczne w zamknietych okresach
    rozliczeniowych, a przewidywana data splaty, nie bedaca data zamknietego
    okresu rozliczniowego, nie widniala na wyciagu. Dopiero gdy skonczyla
    sie promocja, pojawily tam sie kwoty za wszystkie "zalegle" transakcje"

  • 8. Data: 2009-12-05 11:51:37
    Od: "pg" <p...@i...pl>

    Nie został jeszcze wygenerowany wyciąg więc nie ma daty i sumy, proste.
    Podobnie będzie po spłacie poprzedniego, a przed wygenerowaniem następnego.

    GP

  • 9. Data: 2009-12-05 12:25:56
    Od: " zenon" <k...@g...pl>

    JanKo <b...@m...tu> napisał(a):

    > Karty Open Finance (Keep It Simple) są jedynymi w swoim rodzaju.
    > Najwyraźniej nie ma potrzeby by je spłacać. ;-)
> [...]
    U mnie jest data spłaty(14.12.2009), widzę kwotę i operacje na karcie.
    pozdrawiam.

  • 10. Data: 2009-12-05 17:43:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 22:53:38 +0100, JanKo napisał(a):
    > Karty Open Finance (Keep It Simple) są jedynymi w swoim rodzaju.
    > Najwyraźniej nie ma potrzeby by je spłacać. ;-)
> [...]

    To na drugim końcu jest Polbank... Dostałem SMSa z prośbą o spłacenie karty
    - termin spłaty xx, kwota: 0,00 zł :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944