  • 11. Data: 2003-12-04 08:18:24
    Temat: Re: KK - Citibank - pytania
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-04 00:48, Użytkownik Baton napisał:

    > Tzn. czego nie mozesz potwierdzic ani zaprzeczyc?

    Tego ze "bezproblemowa obsluga" z poziomu uzytkownika karty wyglada
    tak samo jak "bezproblemowa obsluga" dla Banku...

    > Masz cos wspolnego z citibankiem? ;-)

    Od zeszlego piatku juz nie ;) Jesli natomiast potrzebujesz czegos,
    wyslij mi maila na mcr(at)wroclaw.net.pl - chetnie pomoge.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 12. Data: 2003-12-04 08:20:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-04 08:41, Użytkownik Damian napisał:

    > wniosek + wniosek z pracy oddany przedstawicielce Citi w piatek -zapomnialem
    > o ksero dowodu ale w sobote donioslem

    Czyli wniosek wyslany najwczesniej w poniedzialek, dzien pozniej
    pojawil sie (wieczorem) w centrali...

    > kolejny piatek rano mialem tel - przelaczony z rachuby (tez mnie to
    > zdziwilo), potwierdzile dane i dostalem info ze karta zostanie wyslana
    > jutro bedzie tydzien -karta moze przyjsc do 10 dni

    No tak mniej wiecej to wyglada :)

    > zaswiadczenie o zarobkach tylko
    > aha roznice sa z tego , ze citi dzieli na osoby z firm znanych i nieznanych

    a dokladniej znane, nieznane, bulk i prof (wybrane wolne zawody) :)

  • 13. Data: 2003-12-04 10:07:54
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bqmqpe$m6k$2@absinth.dialog.net.pl...

    > Czyli wniosek wyslany najwczesniej w poniedzialek, dzien pozniej
    > pojawil sie (wieczorem) w centrali...

    tak, ale dla agentki naliczono jako sprzedaz jeszcze w piatek, wniosek
    zlozony do 14.30

    ale i tak w tym temacie lukas jest szybki jak blyskawica, dzwoni
    praktycznie na drugi dzien

  • 14. Data: 2003-12-04 13:50:09
    Od: "Baton" <k...@B...fm>

    Damian wrote:
    > dla firm znanych ten limit wynosi 1,8KPLN

    Firma w ktorej pracuje na pewno nie jest znana ;-)

    > ale zaskakujace, ze przy dochodach ponizej wspomnianego 2,5 KPLN
    > limit 10 000 wydal ci sie za maly
    > no ale moze dostales podwyzke, spox nie pytam o szczegoly

    :-) Rzeczywiscie moze to wygladac dziwnie, ale zapewniam Cie ze moje
    oficjalne wynagrodenie to tylko czesc dochodow jakie osiagam. Pozwole sobie
    jednak nie zaglebiac sie w szczegoly... ;-) Ponadto karta kredytowa jest
    szalenie przydatna do wydatkow firmowych, tzn. jako osoba odpowiedzialna za
    kupowanie przeroznych rzeczy (paliwo, materialy biurowe etc.) posluguje sie
    karta, a nastepnie dostaje zwrot gotowki z kasy firmy. Przy obencnym
    poziomie stop procentowych wielkiego 'dealu' na tym moze nie ma, ale z
    pewnoscia jest to najtanszy sposob 'wyjecia' gotowki z kk ;-))) Kontynujac:
    to wlasnie owe koszty firmowe za ktore place karta sa znaczacym
    uszczupleniem dla limitu karty i stad potrzeba jego zwiekszenie (dodatkowa
    karta)

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust
    silver BJJ - Grappling Krakow , http://kbaton.prv.pl/

  • 15. Data: 2003-12-04 13:53:33
    Od: "Baton" <k...@B...fm>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Tego ze "bezproblemowa obsluga" z poziomu uzytkownika karty wyglada
    > tak samo jak "bezproblemowa obsluga" dla Banku...

    hmmm... brzmi tajemniczo ;-)

    > Od zeszlego piatku juz nie ;) Jesli natomiast potrzebujesz czegos,
    > wyslij mi maila na mcr(at)wroclaw.net.pl - chetnie pomoge.

    Praktycznie tylko jednego: pozytywnego rozpatrzenia wniosku :-) Jesli i w
    tym jestes w stanie pomoc to chetnie napisze...

  • 16. Data: 2003-12-04 17:47:48
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Baton napisał:

> [...]
    > to wlasnie owe koszty firmowe za ktore place karta sa znaczacym
    > uszczupleniem dla limitu karty i stad potrzeba jego zwiekszenie (dodatkowa

    http://www.kartykredytowe.pl/pc.dhtml
    http://www.kartykredytowe.pl/2164.dhtml?section=1669

    polecam

    pzdr

    Tomek

  • 17. Data: 2003-12-04 17:59:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-04 11:07, Użytkownik Damian napisał:
    > tak, ale dla agentki naliczono jako sprzedaz jeszcze w piatek, wniosek
    > zlozony do 14.30

    Nie :) Agentom wnioski licza sie jako sprzedane w momencie akceptacji,
    a nie spisania.

    > ale i tak w tym temacie lukas jest szybki jak blyskawica, dzwoni
    > praktycznie na drugi dzien

    To zalezy, w Citi wszystkie decyzje zapadaja centralnie, nie wiem czy
    czasem w Lukasie nie sa "robione" na poziomie oddzialow...

  • 18. Data: 2003-12-04 18:01:42
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-04 14:53, Użytkownik Baton napisał:

    > hmmm... brzmi tajemniczo ;-)

    :))

    > Praktycznie tylko jednego: pozytywnego rozpatrzenia wniosku :-) Jesli i w
    > tym jestes w stanie pomoc to chetnie napisze...

    Napisz ;)

  • 19. Data: 2003-12-05 07:13:11
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bqnsnr$noj$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Nie :) Agentom wnioski licza sie jako sprzedane w momencie akceptacji,
    > a nie spisania.

    ok, napisalem co mi powiedziala agentka

    > To zalezy, w Citi wszystkie decyzje zapadaja centralnie, nie wiem czy
    > czasem w Lukasie nie sa "robione" na poziomie oddzialow...

    no tak, tylko w centrali maja SZBD zwany MS ACCESSEM do analizy danych :)
    (to nie zart)