  • 1. Data: 2003-12-03 12:57:40
    Temat: Wytlumaczcie mi prosze...[mBank]
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Mialem kredyt odnawialny na ekoncie (rachunek indywidualny) w mBanku.
    Poniewaz chcialem podniesc limit kredytu, zdcydowalem sie na przeksztalcenie
    rachunku na wspolny (z malzonka), zgodnie z sugestia operatora mlinii. Na
    rachunku indywidualnym dostalbym podwzszenie, ale niestety nie takie jakby
    mnie satysfakcjonowalo (tj. okolo10% wiecej). Wiec do dziela - zmienilismy
    rachunek na wspolny. Wplywy byly dwukrotnie wyzsze niz te ktore
    zadeklarowalem przy wzieciu kredytu (i takie tez zadeklarowalem na dzis).
    Mamy wplywy z dwoch zrodel umow o prace...a Pani z mlinii mowi mi, ze na
    dzien dzisiejszy limit nie moze byc podwyzszony nawet o zlotowke.
    Czegos tu nie rozumiem. Wplywy sa dwukrotnie wieksze, jest tez
    zabezpieczenie z tytulu dwoch umow o prace, a wynika z tego ze wiekszy limit
    dostalbym pozostajac przy rachunku indywidualnym i nie zmieniajac
    poprzednich zadeklarowanych wplywow.

    Prosze was, o ile ktos potrafi, o wytlumaczenie mi tej sytuacji.

    Dziekuje i pozdrawiam, Łukasz

  • 2. Data: 2003-12-03 13:14:42
    Temat: Re: Wytlumaczcie mi prosze...[mBank]
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprzednich zadeklarowanych wplywow.
    >
    > Prosze was, o ile ktos potrafi, o wytlumaczenie mi tej sytuacji.

    A teraz jeszcze stronka mBanku padla.

    Łukasz

  • 3. Data: 2003-12-03 13:21:05
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    limit
    > dostalbym pozostajac przy rachunku indywidualnym i nie zmieniajac

    Pewnie wyszło im, że żona jest dla Ciebie zbyt dużym obciążeniem finasowym i
    zdolność kredytowa Ci spadła ;).

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2003-12-03 13:24:05
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Prosze was, o ile ktos potrafi, o wytlumaczenie mi tej sytuacji.

    Jeżeli żona sporo mniej zarabia, albo któreś z Was ma umowę krótszą niż czas
    kredytowania to sprawa jest prosta.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-12-03 13:24:14
    Od: "evelyna" <e...@r...fm>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mialem kredyt odnawialny na ekoncie (rachunek indywidualny) w mBanku.
    [ciach]
> [...]
    > Mamy wplywy z dwoch zrodel umow o prace...a Pani z mlinii mowi mi, ze na
    > dzien dzisiejszy limit nie moze byc podwyzszony nawet o zlotowke.

    Przyznam, ze rowniz zastanawialismy sie nad tym z mezem.
    Moj maz zarabiajacy dwa razy wiecej ode mnie, dostal o jakies 30% mniej
    kredytu niz ja.
    Nie narzekamy! Bron Boze! :-) Zastanawiamy sie tylko skad ta roznica ?
    Jakie kryteria maja na to wplyw ?

    e.

  • 6. Data: 2003-12-03 13:25:34
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A teraz jeszcze stronka mBanku padla.

    SOA#1

    Czyżby tepsa padła?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-12-03 13:28:46
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> writes:

    > Pewnie wyszło im, że żona jest dla Ciebie zbyt dużym obciążeniem
    > finasowym i zdolność kredytowa Ci spadła ;).

    Alez przeciwnie. Dalismy sie z kolega z pokoju naciagnac na karte
    kredytowa citka. Zarabiamy tyle samo, w tej samej uczelni, mniej
    wiecej tyle samo lat, tylko ze ja mam na utrzymaniu siebie, a on
    jeszcze zone i dwoje dzieci - i dostal kredyt o polowe wiekszy niz ja.

    MJ

  • 8. Data: 2003-12-03 13:30:34
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ale jakie ma znaczenie, ze zona mniej zarabia?

    Nie wiem - średnia na "łeb" jest mniejsza?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-12-03 13:31:54
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Ale jakie ma znaczenie, ze zona mniej zarabia?
    Chyba logiczne jest, ze jej pensja to dodatkowe wplywy, a co ma do tego
    okres kredytowania skoro to jest kredyt odnawialny? Moze czegos nie
    rozumiem...?

    Pozdrawiam, Łukasz

  • 10. Data: 2003-12-03 13:34:10
    Od: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>

    > Jakie kryteria maja na to wplyw ?
    >
    > e.
    przypływy i odpływy na Bałtyku?
    Też się zastanawiałem - miałem dziwną historię z Citi i doszedłem do
    wniosku, że te wewnętrzne mechanizmy w bankach nie wyjda na światło dzienne.

    pozdr.
    Sylwek