  • 1. Data: 2003-12-03 12:52:12
    Temat: Kredyt studencki
    Od: "Marian Piszczyk" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zlozylem wniosek o kredyt studencki w pazdzierniku. Kiedy dostane pierwsze
    pieniadze, zakladajac oczywiscie ze mi go przydziela?

    Pozdrawiam
    s35i

  • 2. Data: 2003-12-03 18:12:15
    Temat: Re: Kredyt studencki
    Od: "Trolti" <n...@g...alcanet>

    Użytkownik "Marian Piszczyk" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > s35i
    >
    > pierwsze pieniadze dostaniesz na poczatku lutego albo stycznia wraz z
    zaleglosciami tylko nie jestem pewnien ktorego...chyba to bedzie czwarty
    dzien kazdego miesiaca. Wyjatek lipiec i sierpien

    Mariusz

  • 3. Data: 2003-12-03 19:19:16
    Od: "Marian Piszczyk" <s...@W...gazeta.pl>

    Trolti <n...@g...alcanet> napisał(a):

> [...]
    > zaleglosciami tylko nie jestem pewnien ktorego...chyba to bedzie czwarty
    > dzien kazdego miesiaca. Wyjatek lipiec i sierpien

    hmmm... nawet jesli nie jestem na pierwszym semestrze? Co rok sklada sie w
    pazdierniku i otrzymuje w lutym?

    pozdrawiam
    s35i

  • 4. Data: 2003-12-03 22:55:20
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Marian Piszczyk napisał:
    > hmmm... nawet jesli nie jestem na pierwszym semestrze? Co rok sklada sie w
    > pazdierniku i otrzymuje w lutym?

    Prosta rada - pytaj w banku. Tak przy okazji to sami Cię powinni
    poinformować jak to będzie w wypłatą rat kredyt, jeśli Ci go już przyznają.

    Pozdrawiam,

    K.