  • 21. Data: 2005-09-24 14:25:43
    Temat: Re: KK Citi UWAGA
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > No to ciekawe... Może by tak w takim razie złożyć skargę na dezinformację
    > na ichniejszej infolinii? Na kilku doradców...

    Zadzwoniłem jeszcze raz.
    Teraz sytuacja wygląda następująco - pod depozyt - doradcy nie słyszeli
    o takiej opcji.
    Mogą honorować moją zagraniczną umowę o pracę, o ile... założę u nich
    konto i na nie będę przelewał swoje wynagrodzenie. Wtedy... _może_ po
    kilku miesiącach będę _mógł_ się starać o kartę... Wymagane wpływy
    na rachunek, to minimum... 10k złotych.
    Chyba tam się komuś w głowie przewróciło :)
    Co więcej - w przypadku trudniejszych pytań - odsyłają na infolinię
    dot. kart kredytowych, która ma tylko numer 0801... (czyt. nie można
    się połączyć z zagranicy).
    Zdania o Citi chyba szybko nie zmienię.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 22. Data: 2005-09-24 15:59:49
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

> [...]
    > Co więcej - w przypadku trudniejszych pytań - odsyłają na infolinię
    > dot. kart kredytowych, która ma tylko numer 0801... (czyt. nie można

    Hmm, ja sobie byłem na spacerze po jakimś centrum handlowym w W-wie (nie
    pamiętam jakim, bo ja z Pomorza...) i było tam stanowisko CB z miłą
    agentką. Zero problemów i wszystko tak jak wyżej opisałem.
    --
    --------
    Pozdr