  • 21. Data: 2004-03-26 19:45:34
    Temat: Re: KK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel>

    przepraszam za mój bezsensowny post powyżej, za szybko ...

    KRZYSZTOF KRAWCZYK:
    > przeniosłem (skutecznie) kartę Partner z Pekao SA do Raiffeisena /.../
    > /.../ podpisałem dokumenty i przekazałem 3 wyciągi z karty
    Partner /.../
    > Poinformowano mnie, że w ciągu 30 dni powinienem zamknąć rachunek karty
    > Partner. /.../ nikt z Raiffeisena się nie upomniał o dokument
    > zamknięcia rachunku karty Partner.

    ok. al ja nie czytałem tej promocji w RB - co się stanie, jeśli nie
    spełnisz tego warunku, i nie zrezygnujesz z dotychczasowej (zamienianej na
    nową KK RB) karty? jakie są konsekwencje i czy to sprawdzają?
    oto wyrabiam sobie nową kartę RB i nie rezygnuję ze starej, wbrew
    deklaracji (chyba jest takowa?). co wtedy?

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 22. Data: 2004-03-26 20:06:04
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@N...gazeta.pl>

    janke <j...@p...onet.peel> napisał(a):

> [...]
    > oto wyrabiam sobie nową kartę RB i nie rezygnuję ze starej, wbrew
    > deklaracji (chyba jest takowa?). co wtedy?

    Kiedy zapoznawałem się z warunkami promocji RB, to pamiętam taki punkt,
    który określał, że w ciągu 30 dni od dnia otrzymania karty z RB powinienem
    zwrócić starą kartę i wypowiedzieć umowę. W tym momencie nie jestem w
    stranie dokładnie powiedzieć gdzie dokładnie jest taki zapis.
    Tak myślę, że spokojnie można zatrzymać starą kartę i czekać aż RB się
    ewentualnie upomni.
    Tak sobie myślę, że Raiffeisenowi nie chodzi o to, żeby ktoś faktycznie
    zrezygnował z usług w innym banku. Wydaje mi się, że przez taką akcję
    ściągają do siebie klientów, którzy już wiedzą jak używać kart, używają je,
    mają już przyznane limity, historię kredytową. W każdym razie, decyzji o
    oddaniu Partnera nie żałuję, bo i tak z Pekao dostałem w tym tygodniu pismo,
    że rezygnują z prowadzenia tych kart i zamiast niej oferują Visę Regatę za
    50% opłaty rocznej. Bank Pekao SA najpierw rozbawił mnie tą propozycją, a
    potem z zatrwożeniem stwierdziłem, że decydenci w tym banku nie mają
    kontaktu z rzeczywistościa i nie orientują się co oferuje konkurencja.

  • 23. Data: 2004-03-26 20:22:22
    Temat: Re: KK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam> [ot]
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    KRZYSZTOF KRAWCZYK wrote:
    [...]

    Panie Krzysztofie,
    od kilku już tygodni zbieram sie z wystosowaniem takiej oto nieśmiałej
    propozycji...:
    a może... nam Pan coś zaśpiewa...? ;-)))

    --
    luzyta

  • 24. Data: 2004-03-26 20:36:53
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c423aj$3od$...@t...icpnet.pl,
    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>:
    > KRZYSZTOF KRAWCZYK wrote:
    > [...]
    >
    > Panie Krzysztofie,
    > od kilku już tygodni zbieram sie z wystosowaniem takiej oto nieśmiałej
    > propozycji...:
    > a może... nam Pan coś zaśpiewa...? ;-)))

    Nieee, proszę :)

    Jeszcze popros jednego intraneta na mForum, zeby cos zagral ;)

    --
    Robert

  • 25. Data: 2004-03-26 20:42:03
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@N...gazeta.pl>

    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net> napisał(a):

    > KRZYSZTOF KRAWCZYK wrote:
    > [...]
    >
    > Panie Krzysztofie,
    > od kilku już tygodni zbieram sie z wystosowaniem takiej oto nieśmiałej
    > propozycji...:
    > a może... nam Pan coś zaśpiewa...? ;-)))

    Droga Pani Luzyto.
    detale dotyczące koncertu proszę ustalić z moimi menadżerami, bowiem oni
    decydują o tym, gdzie i kiedy mam śpiewać :)
    pozdrawiam.

  • 26. Data: 2004-03-26 21:10:44
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > RAczej mam świadomość tego, że ludzie częśto nei pamiętają tego, co
    > robili. Żadna z moich reklamacji nie byłą inna niż 'jeden telefon'.

    U mnie podobnie. Ktoś z obsługi hotelu w Las Vegas "pożyczył" sobie mój
    numer karty i zamówił telefonicznie jakieś ciuchy w "Bath and Body Shop"
    (to, że ciuchy dowiedziałem się z Citi - podobno jest to jakoś zakodowane w
    numerze autoryzacji). Jeden telefon - i za 2 dni kasa była na rachunku,
    pocztą przyszedł formularz - wypełniłem, wysłałem i po sprawie.

    MaciejK

  • 27. Data: 2004-03-26 21:15:30
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Prawda.
    Informacja o stanie zadłużenia podawana przez automat telefoniczny jest
    nieaktualna.
    Ono to tłumaczą opóźnionym księgowaniem.
    Ale w dostepnym rzeczywiście limicie - w terminalu - jest uwzględnione.

    Też miałem taki przypadek - automat mnie informował, ze mam pieniądze, a
    terminal - że nie mam.
    Gdy złożyłem reklamację dowiedziałem się o opóźnionym księgowaniu.
    Gdy poprosiłem o chwilowe podwyższenie limitu o kilkaset złotych odmówiono.
    W Citi z takim chwilowym podniesieniem limitu nie ma problemu.

  • 28. Data: 2004-03-27 02:59:38
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    >... Czym mozna KK BPH
    > otrzymac w zamian z rezygnacje z innej (w moim wpadku KK Citi), jakie sa
    > ewentualne warunki i czy ktos przeszedl przez to w praktyce i moglby sie
    > podzielic swoimi doswiadczeniami.

    Testowalem na sobie uproszczona procedure uzyskania KK MC BPH Premium Club
    Silver na podstawie Lukasowej VC,
    bez rezygnacji z niej. Wygladalo to tak:
    - wniosek przez net (brak odzewu przez 3 dni),
    - wniosek papierowy w oddziale oraz do wgladu 3 ostatnie wyciagi + umowa o
    wydanie KK wraz z aneksami,
    - PIN dociera do domciu poczta,
    - telefon do oddzialu z zapytaniem czy jest plastik (jest !)
    - wycieczka do oddzialu w celu podpisania papierkow. Kolejka :( Potem mila
    niespodzianka; wszystkie dokumenty juz wydrukowane i podpisane ze strony
    banku - czekaja na moj podpis. Przyznany limit taki sam jak na lukasowce,
    czyli pelnia szczescia. Potem okazalo sie, że dwa razy sprawdzali mnie w
    BIKu (dzien po dniu ten sam oddzial), ale nie dziwie im sie bo limit spory:
    10 k. Calosc trwala 32 dni, czyli calkiem znosnie.
    Dalej:
    - wniosek przez net o udostepnienie kanalow elektronicznych (wczesniej niby
    nie mozna, bo nie mialem nadanego numeru CIF),
    - wycieczka do oddzialu. Kolejka. Umowy nie mozna wydrukowac - 'awaria
    systemu'.
    - kolejna wycieczka do oddzialu. Sukces !
    Jako, ze nie widac rachunku karty via net - kilka reklamacji. Po pieciu
    dniach dziala. Z pierwszego wyciagu wynika, ze zle ustawili grace period -
    na 51 dni, drugi to potwierdza. Karta miala byc wydana bezplatnie po
    wykonaniu 4 transakcji, ale pobrali 15 PLN za umieszczenie zdjecia (bardzo
    kiepskiej jakosci). Do regulaminu promocji nie udalo mi sie dotrzec.
    Partnerzy programu nie bardzo wiedza jak 'nabijac punkty' na te hybryde -
    wyczyniaja rozne cuda, razu pewnego na Statoil facio byl tak zestresowany,
    ze karta wystrzelil w regal :D.
    IMHO caly proces wydania karty przebiegl calkiem znosnie, niemniej jednak
    chyba jej nie wznowie.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 29. Data: 2004-03-28 09:41:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Widzę dwa pytania, a jedną odpowiedź.

    A ja widzę jedno, zaczynające się od 'czy'.

    --

  • 30. Data: 2004-03-28 15:21:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 28 Mar 2004 09:41:33 +0000 (UTC), w <c466kc$ijb$2@atlantis.news.tpi.pl>,

    > A ja widzę jedno, zaczynające się od 'czy'.

    W takim razie nie widzisz części przed , .