  • 1. Data: 2004-03-26 10:17:59
    Temat: KK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>
    Od: "Pies Pankracy" <f...@s...com>

    Witam,

    Wlasnie dzisiaj dojrzlem do decyzji zmiany karty kredytowej z KK Citi na cos
    innego. Szczerze mowiac jest to zaluga ostatnich watkow na temat KK Citi na
    grupie z przed kilku dni.
    Mam w zwiazku z tym kilka pytan do praktykow (czyli osob ktore uzywaja KK
    Multi lub KK Raiffiesena w praktyce), teorie znam (cenniki, taryfy,
    oprocentowania - prosze tego nie podawac).

    - Jak jest z reklamacjami dla KK Multi i KK Raiff, czy sa one zalatwiane bez
    problemowo? W Citi bylo/jest drogo ale moje dotychczasowe reklamacje (dwie w
    ciagu 3 lat) byly zalatwione "jednym telefonem".

    - Jak jest z przeniesieniem karty z Citi do wspomnianych bankow? Prosze o
    porady osob ktore przecwiczyly to w praktyce (bo teoria na stronach kazdego
    z banku wyglada fajnie, a w zyciu bywa roznie).

    - Ewentualne inne (wlasne) spostrzezenia za lub przeciw przenosinom.

    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-26 10:43:47
    Temat: Re: KK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@N...gazeta.pl>

    Pies Pankracy <f...@s...com> napisał(a):

> [...]
    > z banku wyglada fajnie, a w zyciu bywa roznie).
    >
    > - Ewentualne inne (wlasne) spostrzezenia za lub przeciw przenosinom.

    witam,
    przeniosłem (skutecznie) kartę Partner z Pekao SA do Raiffeisena a obecnie
    załatwiam przeniesienie Visa Silver Citi do mBanku.

    Jeżeli chodzi o Raiffeisena, to cały proces zamknął się w ciągu 2 tygodni.
    Wniosek złożyłem telefonicznie, potem umówiłem się na osobistą wizytę w
    centrali gdzie podpisałem dokumenty i przekazałem 3 wyciągi z karty Partner.
    Potem otrzymałem pocztą PIN, po dwóch dniach zjawił się kurier z kartą.
    Bardzo szybko i sprawnie.
    Poinformowano mnie, że w ciągu 30 dni powinienem zamknąć rachunek karty
    Partner. Jak do tej pory nikt z Raiffeisena się nie upomniał o dokument
    zamknięcia rachunku karty Partner.

    Jeżeli chodzi o mBank to tutaj już nie jest tak różowo. Od akceptacji
    wniosku na kontakt z agentem czekałem około 10 dni kalendarzowych. Po
    telefonie agenta dokonałem formalności z Citkiem. Tj. zleciłem przesłania
    kopii wniosku o kartę oraz opinii bankowej na temat prowadzenia rachunku
    karty. Jak tylko dostałem te dokumenty, udałem się do oddziału banku, gdzie
    zwróciłem kartę. Ważne jest też potwierdzenie zwrotu wraz (co ważne) wyraźną
    adnotacją, że rezygnacja z karty spowodowana jest ubieganiem się o wydanie
    karty w mBanku. Niestety, w mBanku zawodzi agent, który ciągle przekłada
    terminy spotkania już 6 tydzień. Nie wiem czy dokumenty z początku lutego
    będą nadal aktualnie dla pracowników mBanku. Nie mam pewności, czy kartę
    dostanę, czy też nie.

  • 3. Data: 2004-03-26 11:41:23
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > - Ewentualne inne (wlasne) spostrzezenia za lub przeciw przenosinom.

    W moim przypadku właśnie dojrzałem do przeniesienia MC Raffeisen do Citi :)
    (po miesiącu używania Raiffeisen).

    Proces załatwiania karty trwał 2 miesiące. Bank przysyłał coraz to nowe
    karty wraz z przeprosinami, ale ciągle coś nie grało (a to dane na karcie, a
    to wybrany przeze mnie wzór - ubiegałem się o MC National Geographic z
    misiem, a z uporem przysyłali mi zebry).

    Sama obsługa też mi się nie podoba. System telefoniczny podaje obciążenie
    karty sprzed kilku dni, tzn. np. mam dostępne środki 2000, płacę 100,
    dzwonię i dalej mam dostępne 2000 (w Citi 1900). W ten sposób najadłem się
    wstydu w sklepie, bo transakcja na niewielką kwotę (ca 20 zł) zostałą
    odrzucona z powodu braku środków, a sprawdzałem dzień wcześniej i miałem
    ponad 100 dostępne. Ponadto lista transakcji przez telefon podawana jest z
    datą księgowania a nie transakcji.

    System internetowy jest dla mnie mało intuicyjny.

    Żeby nie było, że tylko narzekam - wyciągi z R są o wiele czytelniejsze niż
    z Citi.
    Zawsze spłacam w terminie 100% zadłużenia, więc % mnie nie interesuje.
    Dodam, że w Citi korzystałem z planu Komfort i kupiłem w ten sposób sprzęt
    elektroniczny w USA na raty.

    Ja z KK Citi jestem zadowolony.

    MaciejK

  • 4. Data: 2004-03-26 11:44:46
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Pies Pankracy" <f...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    cos
    > innego. Szczerze mowiac jest to zaluga ostatnich watkow na temat KK Citi

    Proponuje przeczytac jeszcze ostatnie zestawienie KK w Proficie nim
    podejmiesz decyzje co do zmiany karty.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-03-26 12:51:44
    Od: "Pies Pankracy" <f...@s...com>

    > Proponuje przeczytac jeszcze ostatnie zestawienie KK w Proficie nim
    > podejmiesz decyzje co do zmiany karty.

    To w takim razie mam dla Ciebie pytanie dodatkowe. Czym mozna KK BPH
    otrzymac w zamian z rezygnacje z innej (w moim wpadku KK Citi), jakie sa
    ewentualne warunki i czy ktos przeszedl przez to w praktyce i moglby sie
    podzielic swoimi doswiadczeniami.

    Dzieki

  • 6. Data: 2004-03-26 12:56:49
    Od: "Pies Pankracy" <f...@s...com>

> [...]
    > otrzymac w zamian z rezygnacje z innej (w moim wpadku KK Citi), jakie sa
    > ewentualne warunki i czy ktos przeszedl przez to w praktyce i moglby sie

    Wlasnie sprawdzilem wszystko na ich www. Wyglada pieknie, chcialby jeszcze
    dostac od kogos opinie jak przebiegala zamiana KK (dowolnej) na KK BPH.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-03-26 14:20:32
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Wlasnie sprawdzilem wszystko na ich www. Wyglada pieknie, chcialby jeszcze
    > dostac od kogos opinie jak przebiegala zamiana KK (dowolnej) na KK BPH.

    Ja bralem ich karte na podstawie wyciagow z innych kart - za innych kartach
    w sumie mam limit ponad 10 k a BPH dal mi z laska 1k ;D W zwiazku z tym nie
    zrezygnowalem z tamtych kart :D

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-03-26 14:31:55
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Pies Pankracy" <f...@s...com> napisał w wiadomości

    > Wlasnie sprawdzilem wszystko na ich www. Wyglada pieknie, chcialby jeszcze
    > dostac od kogos opinie jak przebiegala zamiana KK (dowolnej) na KK BPH.

    Przebiegała tragicznie... i w sumie nadal przebiega :) mimo, ze uzywam karty
    od trzech miesiecy....

    MAd Hat
    ter

  • 9. Data: 2004-03-26 14:41:31
    Od: "Pies Pankracy" <f...@s...com>

    > Przebiegała tragicznie... i w sumie nadal przebiega :) mimo, ze uzywam
    karty
    > od trzech miesiecy....

    Moglbys zapodac wiecej szczegolow? Bede wdzieczny.

  • 10. Data: 2004-03-26 14:58:33
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > karty
    > >
    > Moglbys zapodac wiecej szczegolow? Bede wdzieczny.

    (1) Wypelnilem jeden wniosek przez internet
    (2) Wniosek okazal sie nie do konca prawidlowy (czytaj: kobiecina nie
    potrafila go wydrukowac)
    (3) Wypelnilem nastepny wniosek papierowo
    (4) Czekam... czekam... dzwonie....czekam... dzwonie...
    (5) Karta zamowniona na poczatku listpada, zostala wydana 22 lub 23.12.2003
    (czyli prawie dwa miesiace, zamiast obiecywanych dwoch tygodni)
    (6) Karta zastala wydana blednie - zamiast 55 dni grace period ma ustawione
    52 dni (BPH PBKMasterCard Premium Club) - walcze z tym do dzis i po woli mam
    juz serdecznie dosc tego banku i ich kart

    Plusy:

    (1) Przeniesli caly limit z poprzedniej karty Raiffaisena
    (2) Nie kazali likwidowac poprzedniej karty (!!!) dzieki czemu jak mi sie
    cierpliwosc skonczy do reszty, to pierdolne karte BPH PBK SreBK :) do kosza
    i wyciagne po prostu z szuflady Raffiego

    MAd Hat
    ter