  • 1. Data: 2004-02-06 20:29:02
    Temat: KK BZWBK i "Twoje Bezpieczeństwo"
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Witam Grupowiczów,
    Tak sobie ostatnio patrzę na historię transakcji na mojej karcie, a tu Opłata
    za pakiet "Twoje Bezpieczeństwo". Ki czort! Okazuje się, że bank bardzo
    sprytnie mnie ubezpieczył na zasadzie - jeśli nie zrezygnuję na czas, to
    jestem ubezpieczony i płacę. Abstrahuje już od tego czy to ubezpieczenie jest
    mi do czegokolwiek przydatne czy nie, ale trochę się zdziwiłem że BZWBK
    ustawia się w jednym rządku z szemranymi firmami wysyłkowymi, które wysyłają
    nie zamówiony towar, a następnie żądają zapłaty za niego. Gratuluję i życzę
    dalszych sukcesów we wprowadzaniu nowych produktów.
    Ciekawe czy równie sprawnie jak obciążenie KK przyjdzie im rozpatrzenie
    reklamacji...

    Miłego dnia
    Tomek

  • 2. Data: 2004-02-06 20:49:55
    Temat: Re: KK BZWBK i "Twoje Bezpieczeństwo"
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pią, 06 lut 2004 at 20:29 GMT,
    Tomasz Opalski <o...@g...pl> napisał(a):
    > Ciekawe czy równie sprawnie jak obciążenie KK przyjdzie im rozpatrzenie
    > reklamacji...

    Też złożyłem reklamacje, i też mnie to wkurza. Chyba pożegnam się z tym
    bankiem i przniosę KK do BPH (też złodziejskie zapędy, ale tam "musze"
    miec konto więc suma summarum - mniej złodziejstwa będzie)

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 3. Data: 2004-02-06 21:25:27
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl>

    No i mnie tez skroili.
    W wydawalo mi sie, ze jestem na biezaco
    z nowinkami w tym banku.

    W BZWBK zaiste nie znasz dnia ani godziny.

    Jak to dobrze, ze czasem czytuje grupe :)
    Ale z 90% posiadaczy KK w tym banku
    pewnie tego nie robi i zanim sie zorientuja
    to pare groszy skapnie do podzialu miedzy
    bank i ubezpieczyciela

    Dzieki za sygnal :)

    PS
    Da sie latwo wyplatac z tego banku w sytuacji
    gdy mam u nich kredyt mieszkaniowy ?????
    Tzn chce zrezygnowac z konta i KK
    Kredyt niestey musze zostawic.

    Piotr Wójtowicz

  • 4. Data: 2004-02-06 21:46:06
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 6 Feb 2004 20:29:02 +0000 (UTC), "Tomasz Opalski"
    <o...@g...pl> wrote:

> [...]
    >dalszych sukcesów we wprowadzaniu nowych produktów.
    >Ciekawe czy równie sprawnie jak obciążenie KK przyjdzie im rozpatrzenie

    to sa praktyki rodem z Citibanku. Najwyrazniej do WBKu przeszlo w
    ostatnim czasie paru specjalistow :)

  • 5. Data: 2004-02-06 22:36:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > to sa praktyki rodem z Citibanku. Najwyrazniej do WBKu przeszlo w
    > ostatnim czasie paru specjalistow :)

    Chyba pomyliles Citi z Pekao ;). AFAIK to oni w taki sposob wprowadzali
    oplate za ubezpiecznie karty.

    Maciej

  • 6. Data: 2004-02-06 22:46:29
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 06 Feb 2004 22:36:08 GMT, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >"Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    >Chyba pomyliles Citi z Pekao ;). AFAIK to oni w taki sposob wprowadzali
    >oplate za ubezpiecznie karty.

    nie, nie. zdecydowanie citi nalezy sie tu palma pierwszenstwa. oni tak
    maja od zawsze. najwyrazniej wtedy tez paru dyrektorow przeszlo z citi
    do pekao :)

  • 7. Data: 2004-02-07 09:05:35
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:

    > nie, nie. zdecydowanie citi nalezy sie tu palma pierwszenstwa. oni tak
    > maja od zawsze. najwyrazniej wtedy tez paru dyrektorow przeszlo z citi
    > do pekao :)

    AFAIR Citi zawsze mial swój slynny "pakiet bezpieczenstwa", a w BZWBK
    wprowadzono to do oferty podczas trwania umów kartowych?

    --
    uklony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 8. Data: 2004-02-07 11:57:21
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl>

    Zadzwonilem do banku.
    Oczywiscie od reki wylaczyli mi ubezpiecznie.

    Juz panienka chciala sie ze mna grzecznie pozegnac ale
    dodatkowo zazadalem cofniecia juz pobranych srodkow.
    Zaproponowala wystosowanie w moim imieniu reklamacji.
    Zobaczymy co bedzie dalej.

    Swoja droga - zapoznalem sie z regulaminem tego ubezpieczenia.
    Typowy bubel zaprojektowany do wydrenowania pieniedzy
    Zreszta sposob wprowadzenia tego pseudo-ubezpiecznie tez
    o czyms swiadczy

    Piotr Wójtowicz

  • 9. Data: 2004-02-07 13:34:30
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 7 Feb 2004 10:05:35 +0100, "Piotr Grzegorz Skowronski"
    <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:

    >AFAIR Citi zawsze mial swój slynny "pakiet bezpieczenstwa", a w BZWBK
    >wprowadzono to do oferty podczas trwania umów kartowych?

    nie chodzi mi o ten konkretny produkt, a o pewien styl uprawiania
    biznesu

  • 10. Data: 2004-02-07 14:32:22
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Piotr Wójtowicz <p...@o...pl> napisał(a):

    > Juz panienka chciala sie ze mna grzecznie pozegnac ale
    > dodatkowo zazadalem cofniecia juz pobranych srodkow.
    > Zaproponowala wystosowanie w moim imieniu reklamacji.
    > Zobaczymy co bedzie dalej.

    W moim przypadku też zarejestrowała reklamację. Powiedziała że środki zostaną
    zwrócone za miesiąc przy kolejnym cyklu rozliczeniowym. Zobaczymy.

    Miłego dnia
    Tomek