  • 11. Data: 2005-02-27 16:03:02
    Temat: Re: KK BPH??
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "amipio" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cvsdfh$euu$1@news.onet.pl...
    > Nie kupiłem znalazłem w skrzynce na listy:)) Zastanawiam się właśnie czy
    iść
    > do banku żeby to aktywować, a jako że jeszcze od nikogo nic za darmo nie
    > dostałem więc pytam gdzie haczyk.

    no tak - przepraszam za słowa - zapomniałem, ze są takie chwyty juz w
    polsce, jak rozsyłanie niezamówionej kredytówki, m inn ze strony bepehaha, o
    czym nie wspomniales ;-)

    - mozesz isc - przed aktywacja zapytaj, czy daja Ci pierwszy rok za darmo -
    jesli nie to powiedz im, ze masz ich w d...e po prostu :-)
    - potem beda Cie kosic nawet do 70 zl rocznie, wiec finansowo oplaca sie
    przy wydatkach sporych, maja ponoc nieustajaca promocje, ze jesli wydajesz >
    15oo/mies to oplata roczna 35 zl, jesli wydajesz mniej - to mozliwe ze ta
    karta nie jest Ci potrzebna, jako nieoplacalna (bo taniej wychodzi placic
    karta zwykla, czyli nie kredytowa)
    ale jak juz zapewne inni odpisali - czasem sie oplaca ;-))
    ps
    nie przejmuj sie zarobkami innych (a zwlaszcza bankow) - bank zarabia na tej
    karcie na tyle duzo, ze wlasciwie dziwne, ze nie placa jeszcze uzytkownikom
    za to ze z nich korzystaja

  • 12. Data: 2005-02-27 16:17:20
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-02-27 16:56, Użytkownik Darek napisał:

    > Ja proponowałbym wziąć tą KK, ale nie zapomnij zrezygnować po 10 m-cach
    > używania bo póżniej Ci przedłużą automatycznie na kolejny rok i wtedy wydanie
    > karty nie gratis tylko 78 zł.

    Skąd te rewelacje?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2005-02-27 18:45:35
    Od: "Darek" <s...@p...onet.pl>

    > Skąd te rewelacje?

    Tu jest regulamin:
    http://www.bph.pl/res/docs/det/karty/1241pdf.pdf
    paragrafy 5 i 7
    Jeżeli nie zrezygnujesz z KK do końca ważności karty to automatycznie zostaje
    wznowiona.
    A opłata jest 3 zł niższa, przepraszam pomyłka nie 78 tylko 75 zł.
    http://www.kartykredytowe.pl/prowizje_silver.dhtml
    --
    Darek

  • 14. Data: 2005-02-27 19:25:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-02-27 19:45, Użytkownik Darek napisał:

    > Jeżeli nie zrezygnujesz z KK do końca ważności karty to automatycznie zostaje
    > wznowiona.

    To rezygnujesz ze wznowienia, a nie z karty (bo zgodnie z TOiP jeśli
    wydana w promocji i rezygnujesz w trakcie jej trwania to płacisz)

    > A opłata jest 3 zł niższa, przepraszam pomyłka nie 78 tylko 75 zł.
    > http://www.kartykredytowe.pl/prowizje_silver.dhtml

    Dokładnie.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2005-02-27 19:44:06
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Bzdura, cykl trwa "od" "do" a nie 31 dni.

    No w sumie to racja

    Darek

  • 16. Data: 2005-02-27 19:46:22
    Od: "Darek" <s...@p...onet.pl>

    > To rezygnujesz ze wznowienia, a nie z karty (bo zgodnie z TOiP jeśli
    > wydana w promocji i rezygnujesz w trakcie jej trwania to płacisz)

    A z tym, że się coś płaci za rezygnację to akurat się nie zgodzę, bo
    zrezygnowałem z KK silver w BPH, którą dostałem w promocji po pewnym czasie jej
    używania i nic nie płaciłem.
    --
    Darek

  • 17. Data: 2005-02-27 21:51:34
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > To rezygnujesz ze wznowienia, a nie z karty (bo zgodnie z TOiP jeśli
    > wydana w promocji i rezygnujesz w trakcie jej trwania to płacisz)

    A gdzie to w TOiP konkretnie pisze?
    Mam kartę z promocji i IMHO nie ma takiego zapisu.

    Bogdan B.

  • 18. Data: 2005-02-27 22:25:12
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Krab napisał:

    > no tak - przepraszam za słowa - zapomniałem, ze są takie chwyty juz w
    > polsce, jak rozsyłanie niezamówionej kredytówki, m inn ze strony
    > bepehaha, o czym nie wspomniales ;-)

    I PeKaO Regata - na szczęście przesyłają niekatywne aż do czasu
    podpisania z nimi odrębnej umowy na korzystanie z KK ;-)

    K.

  • 19. Data: 2005-02-27 23:20:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-02-27 22:51, Użytkownik Bogdan B. napisał:

    > A gdzie to w TOiP konkretnie pisze?
    > Mam kartę z promocji i IMHO nie ma takiego zapisu.

    Fakt, chyba się rozpędziłem, ale gdzieś widziałem taki zapis...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 20. Data: 2005-02-28 09:41:12
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 27 Feb 2005 17:03:02 +0100, Krab napisał(a):

    [...]

> [...]
    > 15oo/mies to oplata roczna 35 zl, jesli wydajesz mniej - to mozliwe ze ta

    Gwoli ścisłości: przy 1000zł/mies. opłata roczna 35zł, przy 1500/mies. - 0zł.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004