    From: "Krab" <_...@k...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK BPH??
    Date: Sun, 27 Feb 2005 17:03:02 +0100

    Użytkownik "amipio" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cvsdfh$euu$1@news.onet.pl...
    > Nie kupiłem znalazłem w skrzynce na listy:)) Zastanawiam się właśnie czy
    iść
    > do banku żeby to aktywować, a jako że jeszcze od nikogo nic za darmo nie
    > dostałem więc pytam gdzie haczyk.

    no tak - przepraszam za słowa - zapomniałem, ze są takie chwyty juz w
    polsce, jak rozsyłanie niezamówionej kredytówki, m inn ze strony bepehaha, o
    czym nie wspomniales ;-)

    - mozesz isc - przed aktywacja zapytaj, czy daja Ci pierwszy rok za darmo -
    jesli nie to powiedz im, ze masz ich w d...e po prostu :-)
    - potem beda Cie kosic nawet do 70 zl rocznie, wiec finansowo oplaca sie
    przy wydatkach sporych, maja ponoc nieustajaca promocje, ze jesli wydajesz >
    15oo/mies to oplata roczna 35 zl, jesli wydajesz mniej - to mozliwe ze ta
    karta nie jest Ci potrzebna, jako nieoplacalna (bo taniej wychodzi placic
    karta zwykla, czyli nie kredytowa)
    ale jak juz zapewne inni odpisali - czasem sie oplaca ;-))
    ps
    nie przejmuj sie zarobkami innych (a zwlaszcza bankow) - bank zarabia na tej
    karcie na tyle duzo, ze wlasciwie dziwne, ze nie placa jeszcze uzytkownikom
    za to ze z nich korzystaja